You are viewing a single comment's thread from:

RE: Free Emotions

in Comunidad Latina2 months ago

السلام علیکم علی بھائی کیا حال ہے میں امید کرتا ہوں اپ سب خیریت سے ہوں گے میں بالکل ٹھیک ہوں الحمدللہ۔ میں نے اپ کی پوسٹ پڑھی ہے اپ نے بہت اچھی باتیں کی ہیں اور ہر سوال کا جواب بہت بہتر انداز سے دیا ہے اپ کی تصاویریں بھی بہت خوبصورت اور شاندار ہے اپ بہت پیارے ہو گئے ہیں ماشاءاللہ۔ اپ نے جو محبت میں ملے تو کی بات کی ہے اس پہ میں اپ کی بات کی تائید کرتا ہوں کہ اگر انسان کے بس میں ہوتا تو وہ ضرور ان چیزوں کو اور ان فیلنگز کو کنٹرول کرتا ۔ لیکن میں سمجھتا ہوں کہ اپ نے شاید کافی حد تک خود کو کنٹرول کر لیا ہے اس لیے اس نے نکھرتے جا رہے ہیں اور خوبصورت ہوتے جا رہے ہیں۔ اپ غصے کو دبا جاتے ہیں اور یہی اپ کا حسن ہے غصہ ہمارے اسلام میں حرام ہے اور اس کو پینا ہی وہ واحد کام ہے جو حرام پینے کا حکم دیا گیا ہے۔ اپ جانتے ہیں کہ میں اپ کے لیے دعائیں کرتا رہتا ہوں اس بار بھی میں اپ کے لیے دعا گو ہوں سلامت رہیں

Sort:  

استاد جی آپ سے ہمیشہ محبت ہے اور رہے گی ۔
آپ بھی کچھ ایسی تحریر لکھیں ۔جو یہاں کمائی سے پاک بس پڑھنے اور پڑھانے والوں کیلئے مخصوص ہو ۔
آپ کو پڑھنا باعث غنیمت ہے ۔
علی عابد بہت محبت ۔

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64192.94
ETH 2764.54
USDT 1.00
SBD 2.65