You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Engagement Challenge Season 18 Week 4 | Spreading Joy

in Comunidad Latina3 months ago

دوست پوسٹ پر مجھے مینشن کرنے کے لیے بہت شکریہ جانی اپ ہمیشہ خوش رہیں مسکراتے رہیں اپ کے مزاج میں ہمیشہ خوشی ہی ہے اپ جس طرح کے میٹھے اور نفیس انسان ہیں اپ پر اداسی ویسے بھی نہیں سکتی اس کے علاوہ جو اپ اپنے سارے دکھ درد محمد و ال محمد سے شیئر کرتے ہیں یہ بہت اچھی بات ہے ان پہ اپ کا یقین نہایت قابل تحسین ہے میں اس بات پر اپ فخر کرتا ہوں کہ اپ کا شمار میرے دوستوں میں ہے

Sort:  

علی بجا فرمایا آپ نے اور مجھے بھی یہ ہی خوشی ہوتی ہے کے میرا شمار آپ کے دوستوں میں ہے۔

آپ بتائیں آپکی خوشی کا کوئی ایسا لحمہ جو آپ بیان کر سکتے ہیں ؟

مجھے خوشی ہو گی

بالکل مجھے اس دن بہت خوشی ہوئی تھی جس دن اپ مجھ سے ملنے ائے ہوئے تھے اخری بار میں اس دن ہی بہت زیادہ خوش ہوا تھا اس کے بعد انشاءاللہ اپ جب دوبارہ ائیں گے تو پھر میں دوبارہ خوش ہوں گا

ہاےےےے انشاللہ لاذمی کسی دن چکر لگاتا ہوں جلد اذ جلد

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56739.93
ETH 2400.98
USDT 1.00
SBD 2.30