Temizlik

in SteemWomen Club2 years ago

Merhaba steemit ailesi iyi akşamlar bugun post atamadim bu saatlere kaldim çünkü cok yogun,yorucu bir gun gecirdim dun bahsetmistim aslinda biraz temizlik yapıyorum dun tavanlari boyattim boyaci gider gitmez arkasından temizliğe koyuldum annem de ust katimda oturuyor bu arada oda yardıma geldi duvarlari sildik camları sildik koltuklari sildik
20220610_235420.jpg

Cok yoruldum cok anlatamam suan belim cok agriyor. Esim isten gelince yardim etti .avizeleri söktü temizledi cok kirlenmisti eee bir kisin kiri yani simdi piril piril oldu hemen size temiz halini paylasayim
20220610_235423.jpg

Sağolsun perdeleri takti ,etrafi toplamam da cok yardimci oldu ben simdi biraz dinleniyorum o elektrikli süpürge mi temizliyor söktü yikiyor siliyor cok yardimci oluyor bana. Yine de tam anlamiyla bitiremedim bir mutfagim kaldi dolap icleri ve duvari ama cok yorgunum suan bu kadar yapamicam biraz uzanip dinlenip kalkip bir Türk kahvesi yapip içeceğim ve daha sonra yatacagim . Yarin eşim izinli evde olacak ne yapariz bilmiyorum artik yatar dinlenir miyiz kalkip ise devam mi ederiz bilemiyorum ama bir ara disari cikmamiz lazim cunku cocuklarimin odasinin perdesi yok gidip onlara perde bakmamiz almamiz lazim. Bir kac ufak tefek eksik var onlari almam lazim zaten eksikde hic bitmiyor. Maşallah neyse baya konustum ben sabah ola hayir ola bakalim kismet akisina birakilim cunku iki gundur is yapmaktan hem sikildim hem yoruldum belki yarin ara verir diger gun devam ederim yarin bakalim hadi bekleyelim .sizde emek verip yazimi okudugunuz icin simdiden tesekkur ediyorum iyi aksamlar diliyorum . Sizleri seviyorum iyi ki varsiniz hoscakalin....

Sort:  

This post was upvoted by @hustleaccepted
Use our tag #hustleaccepted and mention us at @hustleaccepted to get an instant upvote.
Also, you can post at our small community and we'll support you at Hustle Accepted

hustle accepted.png
Visit our website at Hustle Accepted

Tamam peki bilgi verdiğiniz icin teşekkür ediyorum

 2 years ago 
Club
#club100
Steem Exclusive etiketi
İntihal
BOT Free
#steemwomenclub etiketi
onaylama tarihi:
13-06-2022


Steem women club topluluğunda aktif olduğun için teşekkürler. Kaliteli gönderilerini okumaktan keyif alıyoruz. Kaliteli seçilmek belirlenen kuralları takip et

❤❤❤

Peki cok teşekkür ederim ❤❤❤

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60696.93
ETH 2638.02
USDT 1.00
SBD 2.61