Pazar alışverişi

in SteemWomen Club2 years ago

Merhaba sevgili steemit ailesi bugun pazar gittim pazari çok seviyorum. Çok güzel meyve ,sebze satılıyor. Gidince boş gelmek mümkün değil. Resmen kendini kaybediyorsun. Meyve aldim cocuklarimin yemesi icin eve geldim onlari yikadim dolaba koydum .istediğimiz zaman cikarip yiyoruz. Daha pratik oluyor.
IMG_20220621_152052_722.webp

Birazda sebze almistim onlari da yikadim yemek yaparken daha kolay oluyor. Cikar hemen yemege doğra yemek daha hizli oluyor.

IMG_20220621_152043_494.webp

Bir hafta boyunca yetiyor aldığım esyalar bana. Hem hesapli hem taze taze yiyiyoruz. Bide pazardan alinan daha guzel oluyor sanki. Birazda fiyatlardan bahsetmek istiyorum. Çok şükür biraz düştü .geçen aylara göre fiyatlar daha iyi ne olmus tu oyle bir ara hersey cok pahaliydi. Çok şükür simdi daha düşük herkes herseyi alabilsin inşallah. Kimse mahrum kalmasın. Allah her halde olana yardim etsin inşallah bugun sizinle pazar gezimi aldiklarimi paylastim. Cocuklarima şöyle güzel bir tabak hazirlayip afiyetle yedik .zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ediyorum. İyi ki varsıniz sevgili steemit ailem hepinize teşekkür ediyorum saglikla kalin ....

IMG_20220621_230831_298.jpg

Sort:  
 2 years ago 
Club
#club5050
Steem Exclusive etiketi
İntihal
BOT Free
#steemwomenclub etiketi
onaylama tarihi:
22-06-2022


Steem women club topluluğunda aktif olduğun için teşekkürler. Kaliteli gönderilerini okumaktan keyif alıyoruz. Kaliteli seçilmek belirlenen kuralları takip et

❤❤❤

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67003.49
ETH 3502.34
USDT 1.00
SBD 2.87