Temizlik

in SteemWomen Club2 years ago

Merhaba sevgili steemit ailesi benim kiz kardesim hamile 7 aylik bugün o cagirdi. Evi boyanmış temizlik yapiliyor abla gel yardim et dedi kocasi geldi beni evden aldi oraya gittik ev boyanmış yeni koltuk takımı almis mobilyaları geldi. O kuruldu biz de mutfak dolabıni temizledik yikadik dizdik tekrar yorulduk ama cok guzel oldu . Mis gibi oldu mutfak dolaplar bitti duvar silindi hersey yikandi ama diger yerler cok dağınıklık ev allak bullak oluyor temizlik yapilirken
20220629_182516.jpg

Ama hersey yerlesirse guzel olacak ama zamanla çünkü oturma odası boyanacak daha orasi boyanmadi . Orasi yarina kaldi yarina kadar duzene girmez daha salon düzeni kaldi yeni koltukları geldi bir cam silinip yer silinip dizilecek

20220629_182509.jpg

Mutfaği her anlamda bitti ama guzel oldu yarın benimde baska bir isim var . Cuma tekrar gidip kalani yapicaz bugunluk bu kadar simdi eve geldim hazirlanip esimin teyzesine yemege gidecegiz. Bu günü de böyle gecirdik. Yarin görüşmek üzere kendinize iyi bakın sevgili steemit ailem iyi akşamlar diliyorum umarim okursunuz simdi den teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66847.77
ETH 3497.61
USDT 1.00
SBD 2.89