The Diary Game - Better Life / July 25 My Travel Day

in SteemWomen Club3 years ago

Merhaba steemit arkadaşlarım. Bu gün pazar günüydü. Gezmek için güzel bir gün. Bu gün neler yaptım biraz anlatayım.

Hello my steemit friends. Today was Sunday. It's a nice day for walking. Let me tell you a little about what I did today.

Screenshot_2021-07-26-01-38-20-378.jpg

Bu arada evimin yeni üyesi. İnternetten sipariş verdim. Bu gün geldi. Çok güzel görünüyor. Büyüdükçe şekilli budama yapacağım.

By the way, new member of my house. I ordered online. It came today. It looks very nice. I will prune as it grows.

Screenshot_2021-07-26-02-22-35-491.jpg

Sabah biraz geç uyandım. Dün gece uyku tutmadı malesef. Öğlen arkadaşlarımla Kadıköy'e gittim. Parkta biraz vakit geçirdim.

I woke up a little late in the morning. Unfortunately, he didn't sleep last night. I went to Kadıköy with my friends at noon. I spent some time in the park.

Screenshot_2021-07-26-01-41-15-050.jpg

Daha sonra biraz sokak aralarındaki dükkanları gezdim. Gezerken bir bina dikkatimi çekti. Binanın her yerinde oyuncak ayılar vardı. Çok güzel bir görüntü oluşturmuş. Keşke hepsi benim olsa.

Then I wandered around the shops in the streets. While walking around, a building caught my attention. There were teddy bears all over the building. It created a beautiful image. I wish they were all mine.

Screenshot_2021-07-26-01-37-46-866.jpg

Akşam Caddebostan sahile indim. Sahil boyu yürüdüm. Çok tenha bir görüntü vardı. Kasvetli kış akşamları gibiydi. Sessiz ve kimsesiz.

In the evening, I went down to the beach from Caddebostan. I walked along the beach. It was a very secluded sight. It was like a dreary winter evening. Quiet and lonely.

Screenshot_2021-07-26-01-40-02-479.jpg

Daha sonra Ataşehir'e gittim. Yolda giderken müzik eşliğinde baya eğlendim. Arabada giderken son ses müzik açtım. Çok keyifli oluyor.

Then I went to Ataşehir. I had a lot of fun with the music on the way. While I was in the car, I turned on the last volume music. It's very enjoyable.

Screenshot_2021-07-26-01-40-21-251.jpg

Evime yakın bir yerde Starbucks var. Orada arkadaşlarımla kendime kahve aldım. Oturup kahve eşliğinde muhabbet ettik. Akşam yatmadan mutlaka kahve keyfi yapıyorum.

There is a Starbucks near my house. I bought myself coffee there with my friends. We sat and chatted over coffee. I always enjoy coffee before going to bed.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. / Thank you for reading.

Thank you @steemwomensclub

Sort:  
 3 years ago 

Zehra hanım o oyuncaklı bina tam olarak nerede çok dikkatimi çekti, enteresan! Bende İstanbul da yaşıyorum görmek isterim Birgün

Rıhtımı bilirsiniz. Onun tam karşısında kalan caddede bir sokakta. Biz de gezerken gördük.

 3 years ago 

Oyuncak Ayılı olan bina çok ilgimi çekti. İlginç paylaşım için teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57491.44
ETH 3031.27
USDT 1.00
SBD 2.38