The Diary Game | Better Life | Season 3 | 05.10.2021

in SteemWomen Club3 years ago

Hanımlar merhaba ☀️
Bugün sizlere neler yaptığımdan bahsedeceğim. Sabah erkenden uyandım ve okula gitmek için hazırlandım. Hava da serinledi dolayısıyla yataktan kalkmak biraz zor geliyor. Hemen oğlumu da uyandırdığımız gibi evden çıktık. Onu ananesine bırakıp yola çıktık. Annemin oğluma baktığı yetmediği gibi hala benle de yakından ilgileniyor. Her sabah mutlaka kahvaltımı da veriyor. Asla hakkını ödeyemem. Okula gidip hemen bir adaçayı demleyip kahvaltımı yaptım. Sonra ders vaktinin gelmesini bekledim. Derslere girip çıktım fakat biraz hasta olduğumu hissettim. Bu yüzden çayımı da yanıma alıp yudum yudum içmek boğazımı rahatlattı.

18A1C630-7E70-4971-A76A-2DE396CF8AF5.jpeg

Sanırım nezle oldum, tabi korkmadım değil covid mi oldum diye ama herhangi bir ateş ya da boğaz ağrısı yok. Bu şekilde dersleri tamamladım. Vakit gelince çıkıp anneme geçtim. Hasta olduğumu bildiği için bana pastil almış.

8EF8ABFA-C057-4CA5-8FA2-8B7C2BD2FE3E.jpeg

Gerçekten ilk kullanımda boğazımı yumuşattı. Yemeği burada yiyeceğimizide eşime haber verdim ve o gelene kadar biraz dinlendim. Eşim geldi ve yemeğimizi yedik. Annem mercimek çorbası ve tantuni yapmıştı. Yemeğimizi yedikten sonra çok fazla beklemeden, annemde biraz dinlensin diye evimize geçmeye karar verdik. Eve geldik. Robota evi temizlettiğim için baya pozitif hissettim. Çünkü eve gelip o yorgunlukla temizlik yapmak zor gerçekten. Sağol Katya :)

Şimdi oğlumu yatırdım ve onun uyumasını beklerken gönderimi yazdım. Okul başladığından beri pek aktif olamıyorum steemitte. Bu da beni biraz üzüyor. Ama sağlık olsun napalım..
Okuduğunuz için teşekkür ederim 🙏🏻

Sort:  

Hello dear sister
Thank you for sharing your quality content with us in our favorite community Steem Women's Club. If you want to support the growth of the community, you can make a delegation to our official account @steemwomensclub, by clicking on any of the following links:

50 SP
100 SP
250 SP
500 SP
750 SP
1000 SP

Discord
Instagram
Twitter
Telegram
Whatsapp
Web Site

Congratulation!!!
Your post has selected as a quality posts of the day. Thanks for sharing. We are waiting for your next post
❤❤❤

Thank you😍

thank you for sharing these with us😍

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70153.57
ETH 3783.62
USDT 1.00
SBD 3.72