Güzel Günler Yakın / Hoşgeldin 2022

in SteemWomen Club3 years ago (edited)

Herkese 👋 merhaba
Yaklaşık 15 gündür evimize giren hastalık ile uğraşıyoruz. Allah beterinden saklasın ama gerçekten insan sağlığın kıymetini böyle zamanlarda anlıyor. Önce eşim sonra ben ve şimdi oğlum. En ağır da o geçirdi. O yüzden buralardan uzak kaldım. Ne keyfim el verdi buraya yazmaya ne de vaktim. Yeni sene hepimize sağlık afiyet getirsin. Herkese mutlu seneler☀️

F22E3D69-F1E4-4963-A695-4CF1BB679B1B.jpeg

Kaç gündür hastalık ile uğraşınca insan sağlığın kıymetini daha iyi anlıyor. Alternatif tıpla ilgili her şeyi baya iyi öğrendim. Ne neye iyi gelir. Tabi bunların yardımcı olamadığı yerlerde var. Bazen fazlası da zarar. Ama dozunu aşmadan yerinde yaptığımız zaman ilaçlardan daha iyi bir yöntem olabiliyor. Bu süreçte faydasını çok gördüğüm iki şeyden bahsetmek istiyorum. Biri udi hindi diğeri de sarımsaklı yağ. Biraz nasıl kullanıldıklarından bahsetmek istiyorum. Udi hindi kök bir bitki. Yağ formu, toz hali satıldığı gibi kök halinde de satılıyor. Biz annemle kök halini alıp zeytinyağı ile birleştiriyoruz. Kökü alıp önce güzelce yıkayıp tozlarından arındırıp, kurutuyoruz. Sonra havanda dövüp toz haline getiriyoruz. Dövülmüş kökün üzerini geçecek kadar zeytinyağı döküyoruz ve karanlık bir ortamda uyumaya bırakıyoruz. Uyutma işlemi yaklaşık 50 gün sürüyor. Bu süreçte udi hindi zeytinyağı ile bütünleşiyor. Kullanımı da şöyle: Bebeklerde bir çay kaşığı kadar günde iki kere, yetişkinlerde ve büyük çocuklarda günde iki kere bir tatlı kaşığı. Tadı biraz ağır olduğu için ben pekmez ya da balla karıştırıp veriyorum. Faydasını gördüm. Ateşlenince direk kasık ve koltuk altlarına sürdüm. Diş ağrısında kendime uyguladım. Bir çok faydası da var. Sabahları aç karna düzenli içildiği zaman baş ağrısını da iyi geliyor. Sarımsaklı yağı da diğer bir postumda anlatacağım. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Cc: @steemcurator01 (Hello Sir. I follow all the rules. I am also a Moderator. But I wonder why you didn't vote for me.)

Sort:  
 3 years ago 

Geçmiş olsun 🙏 sağlıklı mutlu nice seneler diliyorum.

Çok teşekkür ederim güzel seneler☀️

 3 years ago 

Gecmis olsun. Allah sifa versin. 🤲

Amin🙏🏻 Çok teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62731.36
ETH 2678.00
USDT 1.00
SBD 2.54