STEEMİT ÖDÜLLERİ 2021 @svm038

in SteemWomen Club3 years ago

Steemit ne mutlu ki bizlerden ödüllendirmek adina bir kaç kategoride aday göstermemizi istemiş. Tabiki tartışmasız enlerin başında gelen sevgili adayim @svm038 🥰 tabikide en iyi topluluk adayim ise ilk akila gelen steemit Women Club ☺️
54TLbcUcnRm3sWQK3HKkuAMedF1JSX7yKgEqYjnyTKPwrcsjtDvAaj6vbxmMsqzCuCez5PN8CndqeAaWHFFAk6gGaSHSF9K4UbCtRDN1fk4oFJAJcPFPFvsfXXU4zD2ZTT7iBtagv.png

EN İYİ YAZAR : @svm038

Her işte olduğu gibi en temel ilke işimizi severek yapmamizdir. Kesinlikle @svm038 bunun en iyi kanitidir. Kesintisiz emek ile azim ile asla sıkılmadan, bunalmadan, hem eğlenerek hemde eğlendirerek bizlere ustaca içerikler üreten ve her daim bizleri aydinlatan bir yazar. Gerçekten çok sabirli çoğu zaman sorularimla onu boğuyorum belki ama asla arkasını dönmez. Her şekilde destekcim oldu. İki çocuğu olmasina rağmen aydinlatici bilgileriyle bizleri hep motive etti. Bence en buyuk ödülleri @svm038 hakediyor. Gecesini gundüzüne kattigi bu platformda en iyilerde kesinlikle ismi anilsin istiyorum. Herseyden önemlisi benim sizlerle tanışmama aracı olmuş olmasi benim icin buyuk önem taşıyor. Herşeyin en iyisini hakettiğini biliyorum @svm038 umarim bu yarismada hakettigin kademeye gelirsin ❤ ben umuyorum ki bu platformun sana ve senin gibi başarili yazarlara çok ihtiyacı var. Hep seni örnek aliyorum. Ben umuyorum ki ilerleyen zamanlarda çok çok daha iyi basamaklarda gorücez seni. Kesinlikle bunu hak ediyosun ☺️

EN İYİ TOPLULUK: STEEM WOMEN CLUB

Bu topluluk biz kadinlari motive eden bir topluluk. Bizlerin aslinda ne kadar kıymetli ve neler başarabileceğimizi gözler önune seriyor. Bu topluluktan o kadar cok şey öğrendim ki her bir paylaşım aslinda toplumda küçücük görunen şeylerin hayatimizda ne kadarda buyuk işler olduğunu öğrendim. Bir kadin olrak bizlere yonelik en yararli içerikler bu toplulukta paylaşılıyo. Bana her konuda ilham veren bir toplululuk olmasi en iyi olduğunu dusunmemdeki en büyük nedenlerden birisi. Steem women club iyiki var dedigim bir topluluk. Her turlu aklimdaki sorulara burada cevap bulabiliyorum. Ve gercekten biz kadinlarin ne kadar kiymetli oldugunu her icerikte algilayabiliyoruz. Nasil bakarsaniz öyle görürsünüz. Ben ne öğrenebilirim diye bakiyorum ve cevaplarimi aliyorum. Biz kadinlari değerli kilan topluluk en iyi topluluk adayi bence.

TOPLULUĞA EN İYİ KATKI SAĞLAYAN: @svm038

Faydali İçerik üretme konusunda asla başka bir aday gösteremem. Beni ve tanidigim bir cok kişinin eğitimleriyle birebir ilgilenen bizlere önculuk eden kişi. Aktif olmamiz için bizlere elinden geleni yapar. Tüm paylaşımlari asla özenti degil. Yeni yeni bircok icerik paylasip ufkumuzu genişletiyo. Canla başla bizim icin calisip elinden geleni yapiyo. Merak etmiyo degilim bir cogumuzun surekli bahaneler uretebiliyorken bir anne bir eş onca işin gucun arasinda nasil bu kadar aktif olabiliyor ve ardinsira bizlerle bu derece yakindan ilgilenebiliyor. Sanirim bu @svm038 in farki ve başarisi. Eminim emek veren bircok kisi var ama ben o kisilerden kat kat daha fazla bu topluluga katki saglayabilmek icin ugrasan başkasini görmedim. Istisnasiz tum kategorilerde tek adayim @svm038

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61092.62
ETH 2666.59
USDT 1.00
SBD 2.62