Hastalık mevsimi

in SteemWomen Club3 years ago

20211117_221200.jpg
Merhaba sevgili steemitwomen club ailem. Sizleri bilmem ama benim en sevmedigim mevsim sonbahar sanirim. Ne sicak ne soguk havalar anlamiyoruz. Bir gun kalin giyiniyoruz terliyoruz diğer gün ince giyinip üşüyoruz. Ben bağışıklık sistemi kuvvetli olan birisiyim. Kolay kolay hasta olmuyorum. Fakat gelin görün ki sonbaharda illaki 1 ayi hasta öksüruk icinde geciriyorum. Biz böyle iken çocuklarımız ne yapsin. Doğal olarak evin tum halki hasta oluyo. Ilginç olani ev halki herkes dinlenerek hastaligi atlatiyolar. Ve tabiki onlara hizmet eden sifali bitkiler kaynatan ilac takviyesi corbalar yapan bir anne oluyo. Dolayisiyla bizler anne olarak bu durumdan biraz muzdaribiz. Bende ayakta dolasarak zar zor yemek falan yaparken ev halki icin hazirladigim nane limondan bir bardak faydalanmaya çalistim 🤷‍♀️ sanirim kendimizi fazla önemsemiyoruz. Ama herkesin karisini dusundugu bir kocasi olmali bence. Kendimi okadar ise guce kaptirmisim ki bir ara soguk baklava olsa ne guzel olurdu dedim yarim saat icinde kapi caldi. Meger eşim hemen baklava siparisi vermis
20211117_214714.jpg
Inanin bana en buyuk ilaç sevgi. Bunu boylelikle kanitliyorum sizlere. Bana baklava degilde esimin bu dusuncesi o kadar iyi geldi ki bunu sizlerle paylasma gereği duydum. Simdilerde biraz öksurugum var. Sanirim vicks ile bunu atlatabilirim. Vicksi 1 parmak leğene koyup uzerine kaynar su dökuyorum ve uzerine egilip basima havlu koyup 10 dakika buhari icime cekiyorum. Cok rahatlatiyo tavsiye ederim...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63315.26
ETH 2668.31
USDT 1.00
SBD 2.79