Bol malzemeli pizza / club100

in SteemWomen Club2 years ago

20220116_202623.jpg

Herkese merhabalar 🤗
Ben yine sizlere bayilarak yediğimiz bir lezzetin tarifini vermek icin geldim 🥰 Sizlere o kadar cok alistim ki her yaptigim yemegi fotograflayip sizlerle tarifini paylasmak istiyorum ❤ Hafta 1 kere hamur işi yemek tuketmeye calisiyoruz. Cunku eşim ve ben sulu yemekten cok firin yemekleri ya da hamur işine bayiliyoruz. Kendimi frenlemezsem haftada 3-4 kere hamur işi yaparim sanirim 🤭 ben kolay kolay kilo alabilen birisi degilim ancak eşimin kilosu hemen farkediyo. Bu yuzden haftada bir kere ya lahmacun ya da pizza yapiyorum. Bu hafta pizza sirasiydi. Hemen sizlerlede tarifimi paylasmak istiyorum...

Malzemeler
Hamuru için,
1 paket yaş maya
1 su bardaği süt
1,5 su bardaği su
2 tatli kaşığı seker
1 tatli kaşıgi tuz
6 su bardağı un

Üzeri için,
Kaşar peynir rendesi
Sucuk
Yeşil biber
Kapya biber
Konserve mısır
Mantar
Kuru soğan
Çekirdeksiz zeytin

Sosu icin,
1 su bardağı domates rendesi
1 yemek kaşığı salça
Yarin çay bardağı sivi yağ
1 çay kaşıgi tuz
1 çay kaşıği karabiber

Hazırlanışı,
Sütu ve suyu ılık olacak şekilde ısıtıyoruz. Hamur yoğurma kabına döküp maya, şeker, tuz ekleyip iyice karistiriyoruz. Yavas yavaş unu ekleyip yoğuruyoruz. 1 saat dinlendiriyoruz.
Uzeri icin malzemeleri isteginize göre dograyip hazirliyoruz. Ben kendi damak zevkime gore malzeme koydum sizler isterseniz bunlari degistirebilirsiniz.
Sosu icin domates rendesinin icine salcayi tuzu yaği ve kara biberi katip iyice karistiriyoruz.
Kabaran hamuru 2 beze haline getirip tepsinizin boyutuna gore açıyoruz. Ne çok kalin ne çok ince olacak. Tepsiye hamuru yerlestirip bolca sosu uzerine suruyoruz. Kaşar peyniri ekledikten sonra istediginiz malzemeyi koyabilirsiniz. Ben kendi koyduklarimi yukarida belirttim. 200 derece önceden isitilmis firinin altan ikinci rafina koyup pisiriyoruz. Ortaya koymayin alti gec ustu hemen pisiyo cunku.

20220116_205537.jpg
Alti guzelce kizaran pizzanizi cikartip il sicaği ciktintan sonra dilimleyebilirsizin. Simdiden afiyet olsun 🤗

20220116_215108.jpg

Sort:  
 2 years ago 

Elinize sağlık 😊

 2 years ago 

Teşekkür ederim 🥰

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 60226.25
ETH 3294.78
USDT 1.00
SBD 2.38