Thediarygame betterlife 10 January | What Am I Game

in SteemWomen Club2 years ago (edited)

Herkese merhaba

Umarım herkes iyidir. Bugün güzel bir gece geçirdim
Çünkü ilk defa sabaha kadar deliksiz uyumuşum. Çocuklar hiç uyandırmadı..bu yüzden sabah mutluydum. Beraber uyandık rutin yüzlerimizi yıkadık. Yataklarını topladık. Onlar biraz oyun oynarken bende kahvaltı hazırladım. O sirada bilgisayarı açtım. Aklimda bazı görevler vardı onu yaptım.

Kahvalti yaptık. Küçük bı isim vardı dışarı çıktım. Hava çok soğuk değildi.

Eve geldim. Çocuklara supriz oyun aldım. Ben neyim oyunu.

IMG_20220110_235021.jpg

4 tane başlık var.
Karae var
Ketonlar var.
Birde sorular olan kağıt var..

IMG_20220110_235106.jpg

IMG_20220110_235124.jpg

Hepimiz kafamıza bu plastik şerifleri taktık. Ve rastgele kart seçtik birbirimize. Kartlara bakmadan kafamızdaki bölüme kartları koyduk.
Tabi kartları koyduktan sonra ilk oyunun heyecanı ile belki 4-5 defa kucuk oğlum hepimizin kartlarını söyledi 😁
Sürekli baştan kartları değiştirdik. Sonunda birazda olsa anladı ve susmaya çalıştı. Kızım kendisi icin soru soramadigi için biz ona soru sorduk.

Kağıtta bazı sorular var.
Ben hayvan miyim
Ben yenebilir miyim
Ben eşya miyim
Gibi soruları kendi kartımız için karşımızdakine soru sorduk. Tabi burazda kendimiz için oyunu değiştirdik. Eğlenceli ve değişikti bizim iicn. Oğlum bu sayede bir çok eşyayı tanımış oldu 😊

Bu oyundan sonra steemitteki işlerimi yapmaya başladım. Başarı görevleri oylamalar yarışmalar vs...

Bir kaç saat sonra yemek için mutfaga gittim. Kremalı tavuklu makarna yaptım.

IMG_20211231_173804.jpg

Normal tavuğu kavurup içine krema ve baharat koyuyorsunuz. Pisirdiginiz makarnaya ekliyorsunuz.

Üstüne de çay içtik. Şimdi dinlenme vakti. 🙋🏻‍♀️

Sort:  
 2 years ago 

Looks like a fun and exciting game

Makarna çok lezzetli gözüküyor eline sağlık canım 🥰

 2 years ago 

Teşekkürler Tugcecim geri dondugun için sevindim 🙏

 2 years ago 

Wow, I do love that game 😚
I've played that game with some of my lovely students in my English class when I was teaching in Kampung Inggris, Pare, East Java. And my students so excited to play that games 😍

What a lovely post, Ms. @svm038 💝

 2 years ago 

yes it's really fun. but the problem is that it cannot be played with small children 😁

 2 years ago 

Yazz Miss ☺️
At that time I've played the games with my student's which is senior high school and bachelor degree 😁

 2 years ago 

Oyun cok eğlenceli duruyor sizde baya eglenmis gibisiniz 😊😊🤭🤭

 2 years ago 

Evettt tavsiye ederim 😘

Elinize sağlık oyun eğlenceli görünüyor

Slam my turkish friend @svm038 ! I'm very excited to see a Turkish women....as I love Turkey and turkish people as well...love from whole pakistani nation

 2 years ago 

Selam. Thanks 🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68648.42
ETH 3813.42
USDT 1.00
SBD 3.48