The Diary Game Better Life 17 Ocak | Kızımla Pasta yaptık | Diyet Günüm 1

in SteemWomen Club2 years ago

Herkese merhaba Güzel toplulugum ;
Bugünü nasıl geçirdiğimi anlatacağım. Kızımı anaokuluna goturdugum için sabah erken uyandım. Hava çok fazla soğuktu . Dışarı çıktığıma pişman oldum. Eve geldim. Biraz ısındım. Oğlumla kahvaltı yaptık .daha doğrusu ben artık diyete başladım saat 12 de kahvaltı yapacağım için oğluma tost yaptım. Sonra biraz başımın agridigini hissettim. Çamaşırları katladım. Ütü yaptım. Steemit ile alakalı tablolara giriş yaptım. Bazı düzeltmeler yaptım. Steem Women club delegasyon ödüllerini gönderdim.
Sonra biraz dinlendim. Tekrar kızımı okuldan aldım ve eve geldim.
Hiç dinlenmeden kızım pasta yapalım dedi. Ve daha önce bana marketten aldirdigı hazır kek ile yapmak istediğini söyledi. Bende aynısını yapiyorum ama çizgi flimde görmüş . Ah bu çizgi filmler beni çok sinirlendiriyor.
Neyse ilk pasta kreması yaptık . Çocuklarla birlikte yaptık.

IMG_20220114_162633.jpg

Daha sonra muz dilimledik .

IMG_20220114_154458.jpg

Keki için biraz süt ısıttim. Ve alt katına süt ile ıslattım. Üstüne pasta kremasını sürdük .

Üzerine muzları koydular. Keki koyduk ve üstüne tamaen krem şanti sürdük.

IMG_20220114_154931.jpg

IMG_20220114_155637.jpg

Çocuklar yarısını yediler. Daha sonra ben diyetim için kendime kahvaltı hazırladım. İki yumurta başladım , bol yeşillik doğradım ve baharat attım. Kahavlti olarak bunu yedim..

IMG_20220117_131801.jpg

Daha sonra evi temizledim ama basım ağrım çok siddetlendi. Öksürük başladı. Eşim covid testi yaptırmaya gitti.
Bende akşam yemeği yaptım. Ama resmini unuttum.
Şimdi biraz mola vakti .

Sort:  
 2 years ago 

Saludos amiga que hermosa torta se ve muy rica.... Oye que mal lo de tu dolor de cabezas tan vez sea el stress .. cuídate que estes bien

Hi @svm038. Milla, the founder of the #steemskillshare community, is building a team. Would you like to join the team?

 2 years ago 

Hi
Which subject ?

We are discussing it. Most of the members know Science, Technology & Computing. What subjects do you dominate?

 2 years ago 

Çok geçmiş olsun 🙏🏻 pasta güzel gözüküyor elinize sağlık 😍

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04