Contest#1 Steem Women Club And Steemit-Turkiye | Muhteşem Ürünler Tanıtımı 1

in SteemWomen Club3 years ago (edited)

Bugün sizlere hayatımda en çok sevdiğim ve kullanmkatan keyif aldığım ürünleri tanıtacağım. Öncesi ve sonrası fotoğraf olmadığı için ürünlerin tanıtımını yapacağım.Hemde kendi başlatmış olduğum yarışmaya katılım sağlayacağım.

Henüz bir haftadır ürünleri kullanıyorum ama daha önce almadığım için çok pişmanım. Bu ürünler en çok sevdiklerim. reklam yapsam yarışma bu kadar denk gelmezdi :D Arkadaşımın tavsiyesiyle aldım ve hayran kaldım.

image.png

İlk olarak tanecikli nar çekirdeği scrubı anlatacağım. içindekiler;

• Nar çekirdeği

•Hibiscus

•Gül Tuzu

Faydaları;

•Kelime anlamı ovalamak ve temizlemektir.
•Scrub, ölü derilerin cildimizden temizler.
Genellikle duşta ve masajda uyguladığımız scrublar cildimizi ölü derilerden arındırır ve kan dolaşımımızı hızlandırır.
• Özelliğini içerisindeki bitkisel yağlar ve tuzlardan alır.
• Özellikle sertleşen dizler, topukları yumuşatır. Sertleşmeleri önler
•Kullanımdan sonra yumuşaklık hissi veriyor ve güzel kokmasını sağlıyor.

image.png

Hayatımda ilk defa Scrub deneyen biri olaarak , bu ürün hayatım boyunca kullanacağım bir ürün olarak kalacak. Tüm gün boyunca elimizi yıkasakta etkisini gösteriyor. ve mis gibi kokuyor.

image.png

Göz Çevresi Kremi

Bir diğer ürün ise kaz ayakları için kullandığım krem. Bunu daha yeni kullanmaya başladım ama etkisini şuan görmeye başladım. Daha önce kullanan arkadaşlardaki kaz ayaklarının gitmesine şaşırdım ve bende kullanmaya başladım. favori ürünlerimin arasında.

image.png

•Sadece nohut tanesi büyüklüğünde kullanılıyor. Bir tanesi bile dağıtmaya yetiyor.

Faydaları ;

•Göz çevrenizi ipeksi yumuşaklığa kavuşturur ve nemlendirir.
• Hücre yenileyici özelliği bulunan Vitamin E ve Vitamin B5 ile güçlendirilmiştir.

• Çeşitli bitki özleri içerir. Jojoba, Buğday, Tatlı Badem yağları içerir. A, D, E ve F vitaminleri yönünden güçlü olan Shea Butter Yağı içerir. Aktif İçerik: Papatya Özü, Shea Butter, Badem Yağı, Buğday Yağı, Jojoba Oil, Vitamin B5, Aynısafa Özü, Vitamin E

Kullanımı:

Sabah ve akşam cildinizi temizledikten sonra göz çevresine küçük noktalar halinde, krem cildinize tamamen nüfuz edene kadar hafi f masaj yaparak uygulayınız. Daha iyi sonuç almak için günde 2 kere kullanın.

image.png

ve son olarak cilt bakımı için olmasada olmazsa olmazım FAVORİM işte bu.

Oxi Power Leke Çıkarıcı

Muhteşem etkisi görülen en zor lekeleri bile çıkardığına şahit oldum Müthiş bir ürün. İlk başta inanamadım ama kendimde kulllandım ve tüm deterjanları silip atabailirim. Aylar önceki beyaz çamaşırlardaki lekeyi temizliyor. Özellikle perdelerime denedim. Keşke öncesi ve sonrası çekseydim. Sosyal medya binlerce resim var kendime ait olmadığı için koymayacağım.

image.png

Beyazlatma etkisi ile çamaşırlarını beyazlatır.
•Çamaşır suyu etkisi olmadığı için renk açma yapmaz.
•Etkisini tek ölçekte gösteren özel formülüyle Oxi Power, çamaşırlarınızda gözle görülür temizlik sağlar. Az miktar kullanımda bile güçlü etki içinde ölçek ve oranlama mevcuttur.
•Leke çıkarıcı etkisi ile renkli kıyafetlerdeki zorlu lekeleri çıkarır.Halı,koltuk.perde,kararmış çaydanlık içleri,aspiratör filtresi ,mutfak bezleri temizliği gibi çok amaçlı bitkisel içerikli temizleyicidir.
En iyi performansı almak içinlekenin üzerine bir miktar toz leke çıkarıcı koyup kaynar su ekleyin.Çamaşır makinasında kullanılabilir.

Ben ana gözünde kullandım. Fakat perdeler ve zorlu lekeler için bir miktar kaynar suda bekeltip makinede yıkanabilir. Öyle daha etkili oluyor.

Sizlerinde yarışma gönderilerinizi bekliyorum.OKuduğunuz için teşekkürler

Sort:  

Bilgi için teşekkürler

 3 years ago 

Very good. Its amazing. Every one should try. I also want

 3 years ago 

Bu markayı ilk defa duyuyorum. Kullandıktan sonra cildinizde yaşadığınız olumlu değişimleri merak ettim. Denemek isterim.

 3 years ago 

Bu tarz ürün reklamlarına çok denk geliyorum ama güvenip alamadım hiç. Özellikle para karşılığı reklam yapan insan sayısı da oldukça arttı. Siz uzun vadede memnun kalırsanız lütfen tekrar yazın sevim hanım. Özellikle göz kremi arıyorum

 3 years ago 

Amazing...

 3 years ago 

Bu markamiydi başka mi hatirlamiyorum .beyazlatıcı olanın çaydanlık içinde kullanılıyordu. Tertemiz cikariyordu

çok hoş hoşuma gitti

 3 years ago 

Evet ama katılmadinizzz 🥺🥺

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63287.47
ETH 2569.39
USDT 1.00
SBD 2.81