THEDIARYGAME BETTERLIFE 23.05.2022

in SteemWomen Club2 years ago

Herkese merhabalar steemit ailesi bu aralar misafir üstüne misafir biraz yoruldum ama değdi hem degisiklik oluyor hem kafa dağıtıyoruz tabi insanın seveni olması başka bir ayrıcalık sevmeseler di kimse gelmezdi bundan da ayri mutlu oldum oglumun arkadaşlarının anneleri geldi çok güzel vakit geçirdik güzel bir masa hazırladım kendilerine çok memnun oldular bende geldikleri için çok memnun oldum

20220520_112649.jpg

Bir misafir geldiginde aslında insan ne yapacağını şaşırıyor küçük bebekle ancak bu kadar oldu masa da oturduk sohbet muhabbet gayet yerindeydi biraz daha kaynaşmış olduk çok iyi geldi

20220520_114937.jpg

Yedik içtik sonra guzelce yediklerimizi oynayarak sindirdik ardından güzel bir kahve keyfi yaptik

IMG-20220519-WA0019.jpg

Kahve sunumu bizzat kendi elimle yaptım özendim bu sefer galiba baya güzel oldu ben bile çok beğendim daha sonra misafirlerim gittikten sonra temizlik yaptim evi topladım ve çok yoruldugumu farkettim biraz dinlendim ve akşam olunca yemek yapmamak için görümceme gittik o da kizartma yapmış

IMG-20220514-WA0011.jpg

Afiyetle onu yedik ve günüm böylece çok yogun yorucu bir sekilde geçti vakit epeyce olmuştu eve geldik cocuklar uyuduktan sonra eşimle başbaşa bir kahve keyfi yaptıktan sonra uyudum postumu okuduğunuz için teşekkür ederim HOŞÇAKALIN

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. . Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Afiyet olsun.Yorucu ama güzel bir gün olmuş

Teşekkürler evet biraz yorucu oldu ama güzeldi

 2 years ago 

These are very nice pictures!!!

thank you

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57810.45
ETH 3116.57
USDT 1.00
SBD 2.43