The diary game better life 7 agustos yağmur sonrası bahçe keyfi

in SteemWomen Club3 years ago (edited)

Selam womenclub'ın güzel bayanları.
Günümüz güzel olsun. Her yeni gün güzellikleriyle gelsin hayatımıza... bugünlerde güzellikleri arıyoruz hayatımızda.
Sahah kahvaltımı yaptım. Kızım pankek istemişti pankek yaptım.
pankekin içine 2 adet yumurta 2 yemek kaşığı şeker 1 su bardağı süt 1,5 su bardağı un 1 paket kabartma tozu 1 paket vanilya koydum. Kekden cıvık bir kıvamda bir kaşık ölçüsünde yağsız tavada pişirdim. İsterseniz üstüne bal veya çikolata sürebilirsiniz.
Ev işlerimi erken hallettim. Köy yeri olduğu için evler hemen toz toprak oluyor. Bazen bahçeye inip çıktığımda bile toz geliyor. Bu en kötü yanı sanırım. Hergün mutlaka toz almak zorundasın. Neys ebu halimize şükür tabiki.

IMG_20210808_101128.jpg

Dün o kadar güzel bi yağmur yagdı ki gece hala devam ediyordu. Yağmur sonrası bahçeyi o kadar cok severim ki o bitkilerin suyla bulusması miss gibi toprak kokusu doganın muhteşemligi ne güzel bi dengede yaratılmış..
Her nimete ayrı ayrı şükretsek bile az.

IMG_20210808_113313.jpg
Biberlerim ve domateslerim olgunlaşmaya başlamış. Yağmurla birlikte berekette geldi. İnşallah yemeyide nasip eder rabbim. Hepsi birbirinden lezzetli.
IMG_20210808_113027.jpg

IMG_20210808_113124.jpg

Ve bu güzellikleri dalından en dogal halleriyle yiyebilmenin güzelligi...
Bahçeden cıkmayı istemesem de birde tavuklarım var onları da yemlemem lazım kii organik yumurtaları yapabilsinler. hergün aynı saatte beni beklerler. Yemlerini götürünce üzerime çıkacaklar nerdeyse. onlar sayesinde organik besleniyoruz. bizde onları beslemeliyiz.

IMG_20210727_140530.jpg

Dışarıda işleri bitirip eve dönüp bu güzelliklerin tadını çıkardım . Kızımla biraz uyuduk. Oyun oynadık. Akşam yemeği yaptım. Steemitte yazılar okudum. ve günümü bu şekilde bitirdim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim..

Sort:  

Bahçeden sebze koparıp emegının karşılıgını almak kadar güzel birşey yok 🙏🥰

 3 years ago 

Evet cok güzel gerçekten imkan olsa herkes nasiplense

Hello dear sister
Thank you for sharing your quality content with us in our favorite community Steem Women's Club. If you want to support the growth of the community, you can make a delegation to our official account @steemwomensclub, by clicking on any of the following links:

50 SP
100 SP
250 SP
500 SP
750 SP
1000 SP

Discord
Instagram
Twitter
Telegram
Whatsapp
Web Site

It is great to have a garden with veggies and flowers. you even have chickens for eggs.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58211.91
ETH 2476.26
USDT 1.00
SBD 2.38