Steem Women Club Important Contest #28 Introducing 5 Famous Care Brands We Will Work for Sponsorship #sponsorshipwomenclub

in SteemWomen Club3 years ago

Merhabalar Steemwomen clubin güzel bayanları.
Kadınların en vazgeçilmezi kusursuz güzelliktir.Bunun içinde hepimiz daha güzel bir cilde sahip olup güzel görünmek isteriz .Güzel cilde sahip olmak için güzel ve kaliteli bakım ürünleri birçoğumuzun tercihidir.Ama kozmetik sektöründe her ürüne güvenemiyoruz.Maliyet olarakta herkesin bütçesine uygun olmaya biliyor.Ama araştırıp gerçekten kaliteli ve Uygun fiyatlı ürünler bulabilmek mümkün.
Cildini ve kendini seven her kadın kendine bu şansı mutlaka veriyordur.
Bizimde kullandığımiz ürünlerimizi tanıtmak ve daha birçok bayanın deneyimledigi ürünleri tanıma firsati sunan @Steemwomenclub in başlatmış olduğu yarışma çok etkili oldu.@svm038 vermiş olduğu yoğun çabasıyla azminin karşılığını bulacağına inanıyorum.

Bende cildime bakmayı ve yüzümün pürüzsüz görünmesini sevenlerdenim.Ama zamanla strestir yaşam şartları cildimizi de etkiliyor.
Karma bir cilde sahipken zamanla yağlı cilde dönüşen yüzüm için @Garnier i çok öneren olmuştu.Bende deneyerek kendindeki etkisini deyimledim.

IMG_20210919_132705.jpg
Oncelikle

IMG_20210919_132327.jpg

Bu ürünü kullanmaya başladım.Urun cilt problemleri ve aşırı yag ile mücadele etmek için özel olarak geliştirilmiş.
Benim gibi karma ve yağlı bir cilde sahipseniz cildiniz yağlanma ,parlama ve siyah noktalar gibi problemlere yatkinsa kullanabilirsiniz.

Üç işlemi temizleme, peeling,maske tek seferde yaparak avantajda sağlamış olursunuz.

İçeriğindeki taneciklerle ölü hücreleri uzaklaştırır ve arındırır. beyaz kil ile cildi matlastirir ve dengeler.

Mineral kompleksi ve silisitik asit etkisiyle yağlanma ve pürüzsüz cilde sahip oluyorsunuz.

Bende ilk günden itibaren kendindeki etkisini farkedip düzenli bir şekilde kullanıyorum.

Birde siyah noktalar için farklı bir ürünle tanıştım.

IMG_20210919_132319.jpg

Siyah nokta karşıtı bu üründe içeriğindeki ultra emici kömür ile zenginleştirilmiş peeling iki farklı boyutlarda peeling parçaları içerir.Bu etkisiyle tıkalı gözenekleri açar ve puruzlerden cildi arındırır.

Yaban mersini özü ve salisilik asit içeren formülü inatçı siyah noktaları bile görünür şekilde azaltiyor.Tekrar oluşmasını engelliyor.

Uzun zamandır kullanıyorum ve cildimde etkisi gözle görülür şekilde farkediliyor.
Cildini sevip önem veren herkese güzellikler diliyorum.

Sort:  
 3 years ago 

Yarışmaya katildigin için çok teşekkürler.

 3 years ago 

☺️☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60915.02
ETH 2636.51
USDT 1.00
SBD 2.64