Club5050 The diarygame better life 5 Ocak gezmeler

in SteemWomen Club2 years ago

Merhabalar Steemwomenclubin güzel bayanları
Bu aralar günlerim biraz yoğun geçiyor yazmaya fırsat zor buluyorum . Bulduğum her fırsatta yazmaya çalışıyorum.
Bugün arkadaşıma kahvaltıya davetliydik evdeki işlerimi yaptım kızımla hazırlanıp çıktık . Arkadaşım @aysima ile buluştuk gezerek gittik .Hem bize hem çocuklara yürüyüş oldu.
Uzun zamandır birbirimizi görmemiştik önce hasret giderdik daha sonra kahvaltımızı yaptık.

IMG_20211231_115050.jpg
Çay muhabbet eşliğinde güzel saatler geçirdik.Bi yandanda çocuklar oyunlar oynadı . Çocuklar için değişik oyuncaklar yeni oyunlar demek oluyor.Cok eğlendiler bizde daha çok konuşma sohbet etme fırsatı bulduk .
Sohbet arttıkça kahvelerde ikramlarda devam etti

IMG_20211231_150133.jpg
Geç olmadan kalktık dönüşte arkadaşın eşi arabayla bırakmıştı. Ama akşam yemeği içinde annemlerle sözleştik teyzemler ve dayimlarla kalabalık bir akşam yemeğine davetliydik . Kalabalık aile sofralarını herzaman çok sevmişimdir.Annemlere geldim balık pişirelim dediler .Tabi bu isler benden sorulur deyip pişirme isini ben üstlendim.Kalabalik için fazlaca pişirdik annem teyzemler sofrayı hazırladı hep birlikte yemekler yendi.

IMG_20211214_180519.jpg
Ekip kalabalık olunca işlerde hemen bitiverdi.cay demlendi ikram ettik akşam sohbetleri başladı.Su panmedi nelerden uzaklastirmis bizleri önceden sıradan gelen aile görüşmeleri şimdi nede kıymetli oldu .Gec olmadan eve geldik yoksa çocuklar uyuyakaliyor. çocukları yatırdım bende steemit paylaşımlarimi yazıp yorumlar yaptım.Guzel bir günü daha geride bırakmış oldum.Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim...
Hoşçakalın....

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66369.30
ETH 3437.36
USDT 1.00
SBD 3.25