Club5050 The diarygame better life 25Aralik eğlence günü

in SteemWomen Club2 years ago

Merhabalar Steemwomenclubin güzel bayanları.
Güzel bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle
ben herzaman ki gibi güne erken başladım kahvaltı hazırlayıp ailemle kahvaltı yaptık. Haftasonu aile evde olunca nereye gidelim diye gezmeler planlanıyor tabiki ..Yine son karar çocukların isteği üzerine oluyor. Bizde çocukları eğlensin diye eğlence merkezine gitmeye karar verdik .Evdeki işlerimi bitirip Hazırlanıp çıktık.Gunese aldanıp çıktık ama ayazida yedik çok soğuk Allah'tan çocukları kalın goydirmistim.
Eğlence merkezine geldik çocuklar biran önce oynamak istediler.Cok büyük bir oyun alanı var.Cocuklarin yaş grubuna uygun hemen hemen bütün oyunlar mevcut. Sıkılmadan çok güzel Zaman geçirecekleri bir merkez.

IMG_20211222_163925.jpg
Saatlik giriliyormus.Hafta içi çocukların yanına ebeveynler girebiliyor ama haftasonu yoğun olduğu için sadece çocuklar aliniyormus.Bunuda öğrenmiş olduk bidakine ona göre gideriz artık . Çocuğunuz büyükse ve kendini idare edebiliyorsa görevlilere bırakıp sizde dinleniyor yada alışveriş yapabiliyorsunuz.Ben yinede beklemeyi tercih ettim .
Çok keyif alarak oynadılar.

IMG_20211222_170712.jpg

IMG_20211222_165409.jpg
Saatlik süreleri bitsede çocuklar çıkmak istemiyor zor ikna ederek çıkarttık .Birazda biz alışveriş merkezi gezdik ve oradan çıktık .Saat geç olmuştu yemeği de dışarıda yedik.Eve döndük oyun alanında kalmakta ısrar eden çocuklar eve gelir gelmez uyudular .Bizede anne baba saati olmuş oldu.

IMG_20211220_225835.jpg
Kahve eşliğinde günün yorgunluğunu atmış olduk.Vakit bulmuşken Steemit e girdim postumu hazırladım ve biraz gezindim. Bugünude böylece bitirmiş olduk.
Herkese hayırlı günler diliyorum zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler.....

Sort:  
 2 years ago 

Çoçuklar için de sizin için de güzel bir gün olmuş. Yorgunluğa en iyi kahve geliyor gerçekten afiyet olsun 😊

 2 years ago 

Çok teşekkür ederim evet güzel bir gün oldu bizim için

Çocuklar iyi eglenmiş , afiyet olsun. 😋

 2 years ago 

Çok teşekkür ederim

Thank you for sharing this wonderful post. Your post has been selected as a quality post for 28/12/2021

 2 years ago 

Teşekkür ederim ☺️

 2 years ago 

Teşekkür ederim ☺️

 2 years ago 

Saludos amiga me encanto ese parque de diversiones esta expectacular.veo que pasates un dia muy chevre y tu nene muy alegre y me imagino que no se quería bajar ......feliz navidad

 2 years ago 

Cocuklar adina cok mutlu oldum

 2 years ago 

Teşekkür ederim ☺️

 2 years ago 

Şerife ne kadar mutlu olmuştur tahmin edebiliyorum cok iyi Bi etkinlik olmus ❤️

 2 years ago 

Evet çok mutlu olmuştu ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68035.11
ETH 3787.11
USDT 1.00
SBD 3.63