The Diary Game Better Life / 8 Ağustos Günlüğüm İstanbul Turu

in SteemWomen Club3 years ago

Screenshot_2021-08-09-12-47-32-409.jpg

Merhaba arkadaşlar. Sabah erken saatte uyandım. Duş alıp kendime kahvaltı hazırladım. Kahvaltıdan sonra evi toparladım. Biraz temizlik yaptım. Çiçeklerimi suladım. İnternetten kitap siparişi verdim. Sonra trendyoldan elbise filan baktım. Sonra dışarıda bir kaç işim vardı onları halletmek için evden çıktım. Kadıköye gittim.

Screenshot_2021-08-09-12-47-55-527.jpg

Kadıköydeki işimi hallettikten sonra botanik bahçesine gittim. Evdeki çiçeğimin toprağını değiştirmek için toprak aldım. Biraz temiz hava almak için ağaçların arasında dolaştım. Böyle ağaçlık alanda dolaştığınızda gerçekten bedeninizin rahatladığını hissediyorsunuz. Arkadaşımla buluşmak için zaman geçirdim. 1 saat sonra arkadaşım burada olacaktı. Onu bekledim.

Screenshot_2021-08-09-12-52-52-537.jpg

Arkadaşım geldikten sonra tekrar kadıköye gittim. Arkadaşım kendisine telefon kılıfı ve kulaklık aldı. Ben de biraz takı dükkanını dolaştım. Aksesuar takmayı seviyorum. Sonra bişeyler yemek için lokantaya gittik. Önden biraz meze söyledik. En güzeli bu midyelerdi. Midyeyi çok seviyorum.

Screenshot_2021-08-09-12-50-11-927.jpg

Kadıköyde zaman geçirdikten sonra akşam için plan yaptık. Başka bir arkadaşımız da bize dahil olacaktı sonradan vazgeçti. Ortaköye kumpir yemeye gittik. Sahilde biraz dolaştık. Aşırı kalabalıktı. Sanki korona yokmuşmi gibi herkes maskesiz geziyordu.

Screenshot_2021-08-09-12-51-27-421.jpg

Akşam eve geç geldiğim için çiçeğin toprağını değiştirme ertesi güne kaldı. Sabah kalktıktan sonra çiçeğin toprağını değiştirdim. Toprak artık verimsiz olmaya başlamıştı. Çiçeğin yaprakları dökülmeye başladı. Böyle durumlarda toprağı değiştirmek gerekiyormuş. Çiçeğe biraz da gübre verdim. Sonra da rutin ev işlerini yapıp biraz uzandım. Önceki gün çok yorulmuştum.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 60239.77
ETH 2896.71
USDT 1.00
SBD 2.45