LGS Sonucu😬🤭

in SteemWomen Club2 years ago

Hepinize merhaba sevgili Steemit Women club!
Bu sabah LGS sonucu açıklandı açıkçası site açılana kadar neler çektiğimi bir ben bir Allah biliyor 😅 Heyecanlı bekleyişim yerini tatlı bir telaşa bıraktı şimdilerde, okul tercih heyecanı var şimdi de üstümde 😊 Beni çok mutlu eden LGS sonucumu aşağıya bıraktım :))

photo_2022-06-30_21-56-04.jpg

Herkese iyi akşamlar dilerim!

(Postta kullanılan resim bana aittir.)

Sort:  
 2 years ago 

Maşaallah sana Elifim 🧿 seninle gurur duyuyoruz güzel kızım. Başarılarının devamını dilerim.🤲 inşaallah senin için en hayırlı olan okulada yerleşirsin. 🙏💗😘

 2 years ago 

Çok teşekkür ederim Melek Teyzemm ❤ İnşallah 🙏🙏 İyi ki varsın 💗🥰😘🥺

Güzel elifim inşallah istediğin hedeflere ulaşırsın yolun açık olsun. Başarıların daim olsun.Seni çok seviyorum💕

 2 years ago 

Çok teşekkür ederim Nadide teyzemm ♥️ İyi ki varsın, ben de seni çok seviyorum 🥺♥️

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61787.88
ETH 2991.71
USDT 1.00
SBD 2.48