🌟Club100 || 👒 Güzellik ve Bakım 👒

in SteemWomen Club3 years ago

Günün Konusu: Güzellik ve Bakım Ürünlerim

Herkese merhaba steemwomen ailem
Nasılsınız? Bugün sizlere ne yazacağımı düşünürken dünkü gelen kargom aklıma geldi. Ve bu bir güzellik bakım yazısı olsun istedim ☺️

1645183226260.jpg

Birçok kadın gibi benim de doğrudan satış adı verilen Amway, Farmasi gibi markalardan alışveriş yaptığı olmuştur. Onlara hala üyeyim. Ama takıntılı insanlar gibi illa bir üründe ısrarcı değilim. Beğendiğim her ürünü denemek isterim. Hoşuma giderse, faydalıysa, fiyatı da uygunsa bu üründen devam ederim.
Hiçbir zaman satış yapmadım. Çünkü bana uygun değil. Ben satış yapamıyorum maalesef 😁. Ben kullanıcıyım.

Gelelim evde kullandığım cilt bakım ve saç bakım ürünlerime👍 Ben makyaj yapmayan bir insanım. Yapamam da zaten beceremiyorum. Her zaman doğal güzelliği tercih ederim. Tabii doğal güzellik dediysem de bi suyla yıka geç değil tabiki ☺️. Önceden beri yüzüme maske yapmayı çok severim. Cildim çok yağlı o yüzden çok sivilce çıkıyordu. Ben de evde yapabileceğim şeyleri deniyordum hep. Bir kız kardeşim yok maalesef beraber maske yapabileceğim. O yüzden küçükken erkek kardeşlerime bile maske yapardım 😂. Kil maskesi yapardık. Kil, biraz bal ve içine biraz süt karıştır yüzüne sür. Çok güzel işe yarıyordu. Tabi o zaman evli değildim. Evlenip Bir de çocuklar olunca artık kendime fazla zaman ayıramıyorum. Amway'in birkaç ürünün denedim ama onlar aşırı pahalı. Ben de yakın zamanda Farmasi ile tanıştım. Buradaki ürünler daha uygun. Bazen buradan alıyorum.

20220217_170514.jpg

Dünde farmasi'den aldım yeni ürünler geldi. Çocuklar için şampuan sabun, roll on, deterjanlar ve şampuanlar.
Birkaç tane de hediye koymuşlar.


20220218_135200.jpg
Bunlar da yüz bakım ürünlerim. Arada sırada olsa da yapıyorum işte. Krem tarzı ürünleri sevmiyorum. Genelde maske kullanıyorum. Tabii bu ürünler neredeyse 1 senedir var. Bu konuda bayağı idareliyim. 2 çocuk olunca dediğim gibi bana vakit kalmıyor. Ama ben yine de arada sırada yapıyorum.


20220218_140809.jpg

Bunlar da saç bakım ve diğer bakım ürünlerim. Şimdilik hepsinden memnunum. Dediğim gibi sabit bir üründe durmuyorum. Kafama eserse yine değiştiririm 😁. Kışın ellerim çok kuruduğu için genelde el kremi kullanıyorum.


20220218_140110.jpg

Bunlar da eşimin kullandığı ürünler. Saç bakım ve tıraş bakım ürünleri. Sarımsaklı şampuan kullanıyor. Saç dökülmesine iyi geliyormuş ☺️. Bakacağız artık 😂.

Daha başka urunlerde var ama onlarida Baska yazimda sizlerle paylaşırım. Şimdi hepsini bir arada görünce gözüme çok gözüktü ☺️. Aralarında hediyelik olanlar da var.
Şimdilik sizinde paylaşacaklarım bu kadar.
Yazımı okuduğunuz için teşekkürler.
Herkese sağlıklı, mutlu, huzurlu günler diliyorum.
🌷🌷🌷

Sort:  

Sarımsaklı şampuan ilk defa duydum. Kokusu nasıl acaba. 😏

 3 years ago 

Kokusu güzel sarımsakla alakası yok. Şampuanın özünde sarımsak var ki saç köklerini güçlendirirsin diye 😊

 3 years ago 

Bende sizin gibiyim satıcılık genlerimde yok sanırım:) Ama yeni şeyler alıp denemeyi severim özellikle de söz konusu kozmetik ve kişisel bakım olunca. Farmasi'nin çay ağacı yağı serisinden oldukça memnun kalmıştım bende.

 3 years ago 

😊 Evet o seri içinde güzel diyorlar fakat daha deneme firsatim olmadi😊

 3 years ago 

😊😊

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57912.63
ETH 2348.79
USDT 1.00
SBD 2.37