The Diary Game - Better Life - 11.03.2022 | minik bir kaju macerası 😃🥜

in SteemWomen Club2 years ago
Merhaba topluluğumuzun güzel kadınları 🤗🌸

Yoğun kar yağışı sebebiyle eşim bugün işe gitmedi. Bu durumu fırsat bilip sabah o Ediz'e bakarken bende öğlene kadar uyudum.

Uyanınca güzel bir kahvaltı hazırladım. Eşim ve oğlumla kahvaltımızı yaptık.
Kızım Pınar kar tatilini en mutlu olduğu şeyi yaparak geçiriyor. Kuzeniyle güzel anlaştığı için iki gündür amcasında kalıyor. Kar tatilindeki sabah kahvaltılarımızı kızım olmadan yapıyoruz.

IMG-20220311-WA0026.jpg

11.03.2022 karlı otoparkımız

Öğleden sonra her ne kadar karlı havada dışarıya çıkmayı tercih etmesemde canım sıkıldı. Eşimle birlikte markete gitmeye karar verdik. Kar ve fırtına daha da şiddetlenecekmiş. Bunuda düşünerek bir iki gün yetecek kadar yiyecek alışverişi yaptık.

Uzun zamandır canım kaju çekiyordu. Bugün hazır çıkmışken alayım dedim. Tadını daha çok sevdiğim ve fiyatını daha uygun bulduğum için kajuyu A101'den alıyorum. Bugün de evime yakın olan A101'den almak için markete girdim. Malesef diğer tüm çerezler mevcutken hiç kaju kalmamış.
Bazen sevdiğim ve canımın çektiği ürünleri istediğim zaman bulamıyorum. Sanki birileri hemen benden önce girip o ürünleri topluyormuş gibime geliyor. 😂
Eşim sağolsun beni arabayla biraz daha uzakta olan A101'e götürdü. Bu sefer benden önce toplayan kişi sanırım hepsini toplayamamış. 😂
Artık parasımı yetmedi son bir taneyi almaya, yoksa acıdıdamı bir paket bıraktı bilmiyorum. 🤷‍♀️🤣🤣
O kadar hayret etmiştim ki markette hemen o anı fotoğrafladım.

20220311_171333.jpg

beni bekleyen son kaju

Arabaya gelip eşime gülerek hem fotoğrafı gösterdim hemde bir kez daha şaka gibi bir durumun içinde oluşumu hayretle anlattım.

Ben uzun zamandır bu tarz ufak tefek şanssızlıkların hep beni bulduğunu düşünüyorum. Artık psikolojik olarak mı böyle hissediyorum? Yoksa kötüyü anmak kötüyü getirir derler o yüzdenmi böyle bilemiyorum. 🤷‍♀️
İnşaallah bundan sonrası için kısmet ve şans benim yanımda olur. 🤲🏻
Akşam çayımı demleyip tv de survivoru açtım. Eşimde kaju hatrına mini sinema salonunu bırakıp survivor izlerken bana eşlik etti. 😉
Benim bu günüm böyleydi.
Herkese iyi geceler dilerim. 🙏

20220311_235654.jpg

karlı ve huzurlu bir gece

Sort:  
 2 years ago 

Herkes kendi kismeti yer canm senin kismetinmis 🥰🥰

 2 years ago 

Evet öyle canım 😊😊

Havaları ısınacak diye beklerken havalar hepten soğuyor 😏

Güzel post🤚🏾👍🏽

 2 years ago 

Teşekkür ederim 😊😊

 2 years ago 

Nice day 💓

 2 years ago 

Thank you 😊😊

Kötüyü düşünmemek lazım en azından son 1 adet size kalmış...😄

 2 years ago (edited)

Olumlu yönden bakmak lazım haklısınız ama insan her zaman pozitif kalamıyor. 🤷‍♀️🙏
İyi akşamlar dilerim 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64658.37
ETH 3421.84
USDT 1.00
SBD 2.52