#club100 / The Diary Game Better Life / 11.02.2022 / Uyku 😴 Yemek 🌯🍽 Alış veriş 🛍

in SteemWomen Club3 years ago

İyi akşamlar herkese 👋🏻
Sağlığınız yerinde hayatınız yolunda gidiyordur umarım 🙏

Bugün güne dün gece geç yatmam sebebiyle geç başladım. Aslında gün başlangıcımın ikinci turu böyle. Normalde her gün sabah daha gün aymadan uyanıyorum. Kızımı okula gönderiyorum. Eşimi işe gönderiyorum. Sonrasında oğlumla güzel bir uyku daha yapıyorum. İşte bu bölük pörçük uyku beni mahvediyor aslında.
Öğlene doğru oğlumla uyandık. Oğlumu doyurduktan sonra günlük ev işlerimi yaptım. Dışarıda hava çok güzeldi bugün. Normalde bu güzel havayı kaçırmam çıkıp bir tur atarım dışarıda ama içimden gelmedi dışarıya çıkmak.

IMG-20220119-WA0005.jpeg

Geçen hafta alt kat komşum covid sebebiyle vefat etti. Onun üzüntüsü var içimde. Herhalde o hüznün vermiş olduğu ağırlıkta var üzerimde. Canım hiçbirşey yapmak istemiyor. ☹
Akşam için aperatif birşeyler yemek istedim. Dünden kalan yoğurt çorbası vardı. Çocuklara onu vermeyi düşündüm. Kızım patates püresini çok seviyor. Onun için çorba yanına püre yaptım. Tabi püreden bizde kısmetimize düşeni yedik.

Sizlerde bilirsiniz genelde çiğ köfte aldığımızda yanında lavaş koyarlar. Biz o lavaşı yemiyoruz. Farklı şekilde değerlendiriyorum. Tavuk sote yapıp kaşar rendeliyorum ve lavaşa sarıp tost makinesinde dürüm yapıyorum.
Lavaşı buzlukta saklıyorum. Eğer yakın zamanda yapacaksam buzluğa koymuyorum bir kaç gün dolapta dursada bozulmuyor.
Bugünde dolapta lavaşları görünce dürüm yapmak istedim.

Sizlere nasıl yaptığımı biraz anlatmak istiyorum.
Öncelikle kuru soğanı ince ince doğradım. Biraz sıvıyağ ile kavurdum. Küp küp doğradığım tavuk göğsünüde ekledim kavurmaya devam ettim. Küp küp doğradığım kırmızı biberi ekledim. Normalde çarliston biber veya yeşil biberde koyardım ama kalmamış. Bende biraz daha renk katsın diye ince ince havuç doğrayıp ekledim. Yazdan yapılmış domates konservemdende ekleyip pişirmeye devam ettim. En son yine küp küp doğradığım mantarları da ekleyip mantarlar suyunu salıp pişinceye kadar ara ara karıştırdım. Tuz, karabiber ve kekik ekleyip ocağın altını kapattım.
Bir kaba kaşar peynir rendeledim. Lavaşları açıp soteden uc kısmına koydum. Üzerine kaşar peyniride ekleyip dürüm şeklinde sardım.

IMG-20220211-WA0011.jpg

IMG-20220211-WA0013.jpg

IMG-20220211-WA0009.jpg

Malesefki bu aşamadan sonra kızkardeşimin gelmesiyle dürümlerin yapılmış halini o telaşla çekmeyi unuttum. Telaş diyorum çünkü yarın Zonguldak'a gidecekmiş. Bizimde hemen alış veriş merkezine gitmemiz gerekiyormuş.
Zonguldak'ta oturan arkadaşının doğum günü varmış. Ona sürpriz yapacaklarmış. Tabi kardeşim sağolsun bensiz hediye almaya asla gitmez. 😃
Birlikte ayak üstü aceleyle dürümleri yiyip hemen hazırlandım ve alış veriş merkezine gittik.
Arkadaşına ve iki çocuğuna hediyeler beğenip aldık. Alış veriş merkezi kapanmadan işimizi halledebildik çok şükür.
Bende sıcağı sıcağına bu günümü sizlere anlatmak istedim. Fotoğraflar bana aittir. Şimdiden okuyanlara teşekkür ederim. 😊
Herkese mutlu akşamlar dilerim. 🙏👋🏻

20220211_195410.jpg

20220211_195502.jpg

Sort:  
 3 years ago 

Yaa ediz ne kadar masum uyuyo masaallah .

 3 years ago 

Çocuklar hep masum 🤗😉

 3 years ago 

Maşallah çok tatlı uyumuş 😊

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊😊

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60514.84
ETH 2575.57
USDT 1.00
SBD 2.56