Annem, babam ve doğal mahsüller ☺

in SteemWomen Club3 years ago

Merhabalar arkadaşlar 👋🏻

Dün benim için uzun zamandır dört gözle bekledigim bir gündü. Çok şükür hasret bitti. Memleketim Trabzon'dan canım babam ve canım annem bizi ziyarete geldiler.

Babam uzun yıllardır yaptığı memurluk görevinden önümüzdeki yılbaşında emekli oluyor. Kalan izinlerinin bir kısmını bize ayırdı. Eskiden iş nedeniyle uzun süre kalamıyorlardı. Annem yine bir nebze fazla kalabiliyordu ama babam izin bitişinde geri dönmek zorunda kalıyordu. Artık babamda emekli olduğuna göre daha sık ve daha uzun süre kalacaklar inşaallah.

Her geldiklerinde yaptıkları gibi bu seferde elleri ve bagajları boş gelmemişler. 😀
Hatta tepeleme doldurmuşlar bagajı sağolsunlar. Trabzon'dan, bahçemizden fındık, mandalina vs. gibi birçok şeyin yanında yoldanda üzerine ilave birşeyler almışlar. Neredeyse geçtikleri her şehirden birşeyler almışlar. Akçaabat'tan Akçaabat köftesi, Osmancık'tan Osmancık pirinci, Çorum'dan Çorum leblebisi, Adapazarı'ndan patates ve kuru soğan almışlar. 😊
Aşağıda ganimetlerimizi görüyorsunuz.

IMG-20211203-WA0010.jpg

Canım annem turşular yapmış, hamsi tuzlamış, kara lahana sarma sarmış. Bozulacak ürünleri strafor kutulara bile koymuş benim düşünceli annem. 🤗
Bahçemizde 2-3 tane mandalina ağacımız var. Babacığım olmuşlardan iki kasa toplamış.

20211202_232949.jpg

Trabzon'dan gece 03.30'da yola çıkmışlar. Yolculukları çok güzel geçmiş. Taaki İstanbul'a giriş yapana kadar. Malesef İstanbul'a girdiklerinde iş çıkış saatiydi. Trafikte epeyce oyalanmışlar. Neyseki akşam yemek saatine yetiştiler. Birlikte güzelce yemek yedik. Hemen çay faslına geçtik. Çünkü babamın yol yorgunluğundan ve trafikten dolayı ayakta duracak hali kalmamıştı.
Bir iki bardak çay içtikten sonra hemen yataklarını açtım. Onlarda bizde sabah görüşmek üzere uyumak için odalarımıza çekildik.
Özlem gidermeye çok fırsatımız olmadı bugün için ama önümüzde daha uzun günlerimiz var.
Dünkü tatlı telaşım benim böyleydi. Sizlerlede paylaşmak istedim. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Fotoğraflar bana aittir. Herkese iyi geceler diliyorum. 🙏

Sort:  
 3 years ago 

ooo maasallah. afiyetle tüketin. 😊

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim 😊😊

 3 years ago 

Gozun aydin canm.iyiki geldiler bizlerede cok iyi oldu👍🏻

 3 years ago 

Sağol canım benim teşekkürler 🤗😊

 3 years ago 

Gözünüz aydın 😊 bi sürü şey getirmişler maşallah Allah ağız tadıyla yemeği nasip etsin 🙏🏻

 3 years ago 

Amin 🤲🏻 Çok teşekkür ederim 🤗

 3 years ago 

Gözünüz aydın afiyet olsun inşallah 😊

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim 🤗

 3 years ago 

Ayy ne mutlu size . Ne güzel anneniz babanız gelmiş hem de böyle organik besinlerle dolu. İnşallah ben de 15 tatilde gideceğim ailemin yanına. Uzakta olmak gerçekten çok zor

 3 years ago 

Kesinlikle çok zor. Heleki aile özlemi. Inşaallah sizde kavuşursunuz ailenizle cok teşekkür ederim 🤗🤗

 3 years ago 

Gözünüz aydın iyi tatiller 🙏🏻

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🙏😊

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62227.11
ETH 2400.78
USDT 1.00
SBD 2.50