Steem Women Club Contest #29 Women's Diary Game @miniklady 13.11.2021

in SteemWomen Club3 years ago

20211113_192019_0000.png

Merhabalar, steemwomensclub da düzenlenen hemen hemen tüm yarışmalara katılıyorum çünkü genelde keyifle konular üzerine yarışmalar düzenleniyor. O nedenle katılmaktan ayrı keyif alıyorum. Günlük paylaşma konusunda şunu itiraf etmek isterim ki, yazmaktan çok okumaktan keyif alıyorum. Günlük rutinleri ile hazırlanmış postlar ilgilimi çekiyor çünkü genel de içeriği çok renkli ve çeşitli oluyor. Okurken eğleniyorum bazı insanlardan motivasyon aldığımı bile söyleyebilirim. Durum böyle olunca, belki bende birilerine renk katarım diyerek yarışmaya katılma kararı aldım. Hadi başlayalım! 🙆‍♀️



8DAuGnTQCLptZgjHUrRAJGcW4y1D4A5QVJJ7zjzqqKdfVHSS6NapSCC7FaTdv87TAyp2A9BsKc4dsgWgYGh1YCRnFDv3NyGsLyEFBnYMjHNKQ9uEWKsTERqp3s4K3zPcw836eYLPdcX3R8xKHLmRwe153Yqi8vYkn49XkaHrhpS.png

SABAH


Bu sabah 9:15 gibi uyandım. Her sabah yaptığım gibi güne dişlerimi fırçalayıp genel bakım rutinimi yaparak başladım. Bakım rutini diyince aklınıza Kore cilt bakımı gibi uzun ve uğraşlı bir rutin gelmesin. 😂Ben o kadar sabırlı biri değilim maalesef!

IMG_20211113_173059.jpg

Ayılıp biraz kendime geldikten sonra kahvaltı için mutfağa geçtim ve kendime sağlıklı bir tabak hazırladım. Kahvaltı yapmayı çok seviyorum hatta günün en özel saatleri diyebilirim benim için o yüzden asla kahvaltı saatlerini atlamam. Kahvaltının uzun süren ve bol çeşitlisini seviyorum fakat kilo kontrolünü sağlayabilmem için kendime sadece pazar günleri izin veriyorum.

IMG_20211112_224753.jpg

ÖĞLEN


Kahvaltımı yaptıktan sonra dışarı çıkmak için hazırlandım. Bugün iki ayrı klinikte doktor kontrolüm vardı. İlk önce rutin kontrol için Doktorumun kıliniğine uğradım.

IMG_20211112_224110.jpg

Ardından epilasyon randevum için yakınlarda ki diğer hastaneye uğradım.

IMG_20211112_224040.jpg

Konrtolerimi hallettikten sonra biraz butikleri gezip kafamı dağıtmak istedim. Her ne kadar rutin kontrol de olsa Hastahne ve Doktor meselesi beni her zaman geriyor. Strese giriyorum. O nedenle biraz bunalmıştım ve rahatlamaya ihtiyacım vardı. Butiklerde yeni sezon ürünlere baktım çok renkli şeyler vardı biraz olsun kendimi iyi hissetmemi sağladı.

Body Tune_20211112_225458.png

Butikten çıktıktan sonra düşen enerjimi toparlamak için her zaman gittiğim bir Cafeye gidp pankek sipariş ettim. Buranın pankekini seviyorum sık sık gelip yiyoruz.

IMG_20211112_224236.jpg

Artık eve gitme vakti! Ladyi evde yalnız bıraktım ve o evde yalnız kalmaktan nefret ediyor. O nedenle çok uzun süre yalnız bırakamıyorum. Çok strese giriyor yalnız kaldığında bunu eve dönünce gözlerinde ki panikten anlıyorum ve bu durum beni çok üzüyor. O yüzden her dışarı çıkmam da ufak çaplı bir kriz yaşıyoruz evde. 🐕

IMG_20211113_173133.jpg

AKŞAM


Eve geç geldiğim için yemek hazırlamaya hiç vaktim olmadı. Geldikten sonra biraz Lady ile ilgilendim. O nedenle dışarıdan sipariş verdik. Bu restoranın hamburgerini çok sevdiğim için Biraz da işime geldi diyebilirim. 🙆‍♀️😂 Zaten bu online siparişler bu kadar çoğaldıktan sonra kilolara + kaç eklendi hesap edemedim. O kadar lezzetli alternatifler var ki resmen sınanıyorum. Dayanamayıp sipariş veriyorum ve her gece tamam yarından sonra sağlıklı beslenmeye başlıyorum diye kendime söz veriyorum. ( Asla tutamadığım!) 🤷

IMG_20211112_224511.jpg

Biraz yorucu ama keyifli bir günün tüm yorgunluğunu atmak için uzanıp dinlenmeye başladım. Aynı zamanda steemite girip ilgimi çeken postları inceledim. Yorum yaptım.

IMG_20211113_173844.jpg

Özellikle sevdiğim arkadaşlarımın yazılarını okumak çok keyifli! Dinlenirken steemit de vakit geçirmek kafamı meşgğl ediyor ve beni stresten uzaklaşıyor. O nedenle genelde pozitif enerji aldığım insanların postlarında vakit geçirmeyi seviyorum.

IMG_20211113_173856.jpg

Ve koca bir gün bitti! Artık uyku vakti, yorulduk, güldük eğlendik şimdi yarınım için dua etme ve hayaller kurma vakti! Hepiniz için en iyisini diliyorum ve burada olduğunuz için teşekkür ediyorum. Umarım okurken keyif almışsınızdır. Bu keyifle yarışmaya iki sevdiğim insanı @Tugbabeauty ve @uzercanan davet etmek istiyorum. Umarım onlarda bu tatlı rekabete katılır. 🤗🌺💗

Hoşçakalın!


Sort:  
 3 years ago 

Cildiniz az ve oz bakimiyla guzel gorunuyor. herseyin fazlasi zarar 😁Guzel bir gun olmuş. yarismada basarilar dilerim. 🌸

 3 years ago 

Güzel iltifatınız için çok teşekkür ediyorum çok kibarsınız 🤗🌺

 3 years ago 

Başarılar dilerim 🥰 Davetin için teşekkür ederim.

 3 years ago 

Rica ederim 🤗Bende başarılar diliyorum 🌺💗

O pankek bensiz boğazından nasıl geçti canım arkadaşım benim. He söylesene bana :)

 3 years ago 

Az önce yaptığın tatlı senin nasıl boğazından geçti peki? 😂😂

Ben bakim dedim boğazımdan geçiyor mu ondan yoksa yemem bilirsin 😂

 3 years ago (edited)

ya sen benim canımsın postunda bana da yer ayırmışsın çok tatlısın🤗 teşekkür ederim Ben de senin yazılarını okumayı çok seviyorum 💞 Bir günün ne güzel dolu dolu geçiyor. Hele köpeğin ile geçirdiğin vakitler en keyiflisi olmalı 🤗 başarılar diliyorum kuzucuğum

 3 years ago 

Çok teşekkür ediyorum canım benim 🤗💗🌺🌈

 3 years ago 

🤗😍

Yarışmada başarılar 🙏 Yazılarınızı keyifle okuyorum 🥰😊

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim, Çok kibarsınız 🤗🌺💗

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60314.14
ETH 2890.04
USDT 1.00
SBD 2.35