Koca Ayıcık! 🧸|| #club5050 🎉

in SteemWomen Club3 years ago

Merhabalar, Nasılsınız? Son dönemler de dikkatimi çeken bir konudan bahsetmek istiyorum sizlere. Restorant ve cafeler birbirleri ile yarış halindeler. Hepsi daha fazla müşterinin dikkatini nasıl çekerim diye düşünüyor olacaklar ki popüler semtler de ki hemen hemen tüm cafe ve restoraslar da kocaman kocaman oyuncak ayıları görür olduk. Bunun en büyük sebeplerinden birinin sosyal medya olduğunu düşüyorum. Çünkü bazı insanlar sırf ayıcıklarla fotoğraf çektirmek için tercihlerini oradan yana kullanıyorlar. Yani aslında mekan sahipleri akıllıca hareket ediyor ve istedikleri sonuca ulaşıyorlar. Bu tarz cafeler de ciddi bir yoğunluk olduğu kesin!

IMG20211016125211.jpg

Ama nedendir bilmiyorum bana çokta hoş gelmiyor bu görüntü. İçimde bir hüzün oluşuyor. Sempatik bir oyuncağın bende neden hüzün uyandırdığını henüz bulmuş değilim ama eminim bilinç altımda ki bir kayıttan ötürü böyle hissediyorumdur. Öte yandan hayvanlar konusunda o kadar hassasım ki onları gerçekler ayılar gibi hissedip, kullanılıyor olmalarına takıyor olabilirim. Bu derece delirmiş olabilirmiyim? 🙆‍♀️😂

IMG_20211105_114600.jpg

Herşeyi bir kenara bırakacak olursak. Son zamanlarda mekan sahipleri çok akıllıca adım atıp tamamen sosyal medyanın nabzına göre hareket ediyor ve oldukça da dikkat çekiyor. Özellikle İstanbul da son dönemler inanılmaz iyi mekanlar açıldı ve çoğu Hayran kaldığımız Ülkeler ile yarışır durumda. İstanbul gerçekten muhteşem bir şehir ve hak ettiği değeri görmesi gerekiyor. Sanatın, Tarihin, Doğanın ve Eğlencenin merkezi haline gelmesini ve Dünya da Hayranlık uyandırmasını diliyorum. Çünkü şehrimi, İstanbulu çok seviyorum.!

Hoşçakalın!


Sort:  

Ayıcıkları severim ama mekanlarda pek de güzel olmuyor😏

 3 years ago 

Bende kendim de problem arıyorum aynı fikirde olduğumuzu bilmek güzel 🤗🌺🧸

Problem cafe sahiplerinde 😀

Renkli görünüm iyi olmuş ama ayıcık olayı beni cezbetmiyor..Bu arada kendinizle barışık olmanız şahane .😁

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim 🤗 Ayıcıkların ifadesi üzgün gibi olduğu için belki de bizi rahatsız ediyordur. 🤷

Hijyen olması dönemde bence saçma bir uygulama

 3 years ago 

Bana oyuncak ayılar hiçbir zaman sevimli gelmemiştir. Bu düşüncede yanlız değilsin ✌️

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 68237.15
ETH 3499.75
USDT 1.00
SBD 2.72