Doğru kullanım! 🤷🌈

in SteemWomen Club3 years ago

Günaydın!


Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bugün sizlerle sabahları kendime hazırladığım, sağlıklı kahvaltı tabağını paylaşmak istiyorum. Belki sağlıklı beslenme konusunda istekli fakat bir türlü o rutini Oluşturamamış kişiler için motivasyon olur. Bende beslenme rutinimi sağlıklı tutabilmek için, sosyal medya da sağlıklı paylaşımlar yapan kişileri takip ediyor, onların paylaşımları ile motivasyonumu yüksek tutuyorum. İzlediğim videoların motivasyon konusunda oldukça etkili olduğunu fark ettim. Bu sadece beslenme değil, birçok konuda geçerli. Özellikle sosyal medya da geçirdiğim vakitleri bu şekilde değerlendiyorum. Beni motive edecek kişileri takip ediyor, sadece onları izliyorum. Bu şekilde beslenme düzenim oldukça değişti!

IMG20211022103950.jpg

Benim bünyem çok hassas ve yediğim şeyler direk etki ediyor. Bu nedenle beslenme benim için ekstra önemli! Kahvaltı da mutlaka sebze bulunduruyorum. Ve kahvaltı tabağı hazırlarken en önem verdiğim şeylerden biri de tabağın dengeli besin ögelerinden oluşuyor olması!

IMG20211022103941.jpg

Şehir hayatında organik ürün bulmak her ne kadar zor olsa da elimden geldiği kadar yumurtalarımı çiftlikten getirmeye özen gösteriyorum. Çiftlik yumurtasının lezzetli bambaşka! Ben izlediğim, takip ettiğim kişilerden bu şekilde motivasyon desteği alıyorum, aynı desteği de insanlara vermek istiyorum. O nedenle elimden geldiğince paylaşımlarımı bu şekilde tutmaya gayret edeceğim. ( Söz vermiyorum! 😂🙆‍♀️) Siz yinede sizi doğru yönde motive edecek kişileri takip edin ve vaktinizi sadece bunlara ayırın. Maalesef sosyal medya yararlı, yararsız birçok içeriğe sahip bunları eleyip sadece olumlu yönleri almak, vaktimizi değerlendirmemiz ve doğru yönde gelişmemiş için iyi olacaktır.

IMG20211022103019.jpg

Sevgiyle ve sağlıkla kalın!


Sort:  

Çiftlikten yumurta özlediğimiz şeyler. Tadıda ayrı olur bilirim. 😊 Tavuk gezdikçe yumurtası neden iyi olur onu anlamış değilim. 😊

 3 years ago 

Doğal beslenme açısından daha önemli 😂Ama tadı gerçekten diğerlerinden çok farklı, lezzetli oluyor 🙆‍♀️

Dogru ya suni yem , hic dogalin yerini tutarmi. 👍😊

 3 years ago 

Afiyet olsun. 😋😋

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🤗🌺

Sade ve hafif bir kahvaltı.. güzel duruyor

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🤗

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

simple and amazing😍

 3 years ago 

Thank you sis 🤗🌺

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58132.39
ETH 3138.08
USDT 1.00
SBD 2.44