Club100//Steem Women club Engagement Contest. //.All my time be yours my beautiful girl 🐕🌺💗🙏🌈

in SteemWomen Club2 years ago

Herkes vakit geçirmekten keyif aldığı kişileri paylaşmış eşleri, dostları, Aileleri elbette bende onlarla vakit geçirmekten mutlu oluyorum. Özellikle tüm aile topladığımız günler benim favorim fakat benim bu dünyada vakit geçirmekten en keyif aldığım canlı kızım Lady! Ben hiçbir insanla uzun süre vakit geçiremiyorum buna ailem de dahil. Ama Lady ile her an beraber olmama rağmen ondan hiç sıkılmıyorum ve bir an olsun ayrı kalmak istemiyorum. Bazen beni inanılmaz zorluyor hatta sinir krizleri geçirdiğim bile oluyor ama yinede ondan ayrı kalamıyorum.

IMG_20220117_164445.jpg

IMG20210624191409.jpg

Bazen uzun yol seyahatlerine çıkmak zorunda kalıyorum ve onu birkaç günlüğüne anneme bırakıyorum ama içimden bir parça kopmuş gibi oluyor inanılmaz üzülüyorum ve tüm işlerimi bırakıp erken dönüş yapıyorum. İnsanlar genelde bu hissi çocuklarında yaşarlar ben çocuğum olmadığı için nasıl bir his olduğunu bilmiyorum ama eminim Lady hissettiğimden daha fazla değildir. Daha önce hiç bir hayvana annelik yapmamış birisi elbetteki beni anlamayacak hatta belki saçma bulacak ama bende Lady gelmeden önce onu bu kadar seveceğimi bilmiyordum. Ufak bir köpek geldi ve tüm hayatım oldu!

IMG_20211219_175501.jpg

Onunla vakit geçirmekten en keyif aldığım zamanlardan biri yatakta uzanıp birbirimize sarıldığımız anlar..

IMG_20210825_103120.jpg

Birde parka gittiğimiz zamanları çok seviyorum çünkü o parka gittiğinde inanılmaz heyecanlanıyor ve heyecan ona çok yakışıyor.. Onu heyecanla ordan oraya koştururken görmek benim en büyük keyfim diyebilirim.

IMG_20220509_161024.jpg

IMG_20210829_215029.jpg

Herkese hayatında en az bir defa hayvan sevgisini tatmasını tavsiye ediyorum. Lütfen bir hayvanın sevgisini tatmadan bu dünyadan gitmeyin! Çok özel, çok saf ve masum bir sevgiden bahsediyorum. Beni ancak bir hayvana aile olmuş olanlar anlar. Diğerleri deli olduğumu düşünebilir. 🤷😂🐕Aslına bakarsan değilim de diyemem bazen de bende deli olduğumu düşünüyorum. 👸 Neyse... Ben bu güzel yarışmaya hayatım da bana en özel hisleri yaşatan canlı ile katılmak istedim. O benim için bir evlat çünkü. Şimdiden katılan herkese başarılar diliyorum. Yarışmanın konsepti çok anlamlı eminim çok güzel işler çıkacak ortaya. Sevdikleriniz ile sağlıklı bir yaşam diliyorum ve bu yarışmaya sevgili, @baycan @uzercanan @arzum @ispin
Davet ediyorum..🌺🌈💗🙏👸

Hoşçakalın!

45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFa3t56KnTA4eAt9k5pceVt8W5M528hJj8edsWRsjwLp7p2qrW99kaWz5ESr1XQnr4fcQj7EsWsoaZsZvfa...rEyGiPkXd7EnAHFHJ4hF9FwEYBh9Ktd5AV4zcJHrnYm54jYLzHhuqXkZqPZDiU8AshTxYqy9TLbWKUPwXQcagVWPfSX5PtizSB8T1ghmaApfuDQhbfruDDszuC.png

Sort:  

Bence bu sevgi çok kıymetli.
Sevgilerini o kadar güzel gösteriyorlar ki insanın içi eriyor.
Lady e sevgiler. Davetin için ayrıca teşekkür ederim ☺️

 2 years ago 

Evet o nedenle her insanın mutlaka derinden bir hayvana bağlanıp o sevgiyi hissetmesini diliyorum. Çok çok özel onlarla Kurulan bağ çok kıymetli 🙏 Çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için 🙏💗🌺🌈

 2 years ago 

Lady çok tatlı, bazen hayvanlar insanlardan daha sevgi dolu ve sadık oluyorlar. O yüzden ondan hiç bıkmaman çok normal canım.❤️

 2 years ago 

Çok teşekkür ederiz ablası 🙏💗 Onun o saf masum sevgisi bana hayat enerjisi oluyor en büyük desteğim. Çok öpüyorum canım benim 🌺💗🌈👸

 2 years ago 

Davetin için teşekkürler canım. Çok güzel olmuş gönderin. Ben de kızlarım ile bir gönderi hazırlamayı düşünüyorum. Sen de görüyorum ki seninde dediğin gibi evladın olan kızınla hazırlamışsın. Evlatlardan hiç sıkılmaz insan 🤗 Evlatlarımıza her zaman huzurlu ve mutlu bir yaşam sürelim inşallah 🤗🥰🙏

 2 years ago 

Amiin canım benim 🙏 Beni anlamana sevindim maalesef bu sevgi herkesin idrak edip taktir edeceği bir sevgi bağı değil bunu anlayabilmen senin yüreğinin güzelliğini gösteriyor. 🤍🌼🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60676.09
ETH 2903.83
USDT 1.00
SBD 2.46