İyi hafta sonları

in SteemWomen Club3 years ago

IMG_20220109_153652.jpg
Merhaba arkadaşlar nasılsınız?
Hafta sonunuz nasıl geçiyor? Bugün benim için çok yoğun bir gündü. Sabah kahvaltı yaptıktan sonra kızımı kursa götürdüm. Daha sonra markete uğradım eve gelip akşam yemeği hazırlıklarına başladım.
çamaşır yıkadım Evi toparladım derken nasıl akşam olduğunu anlayamadım Topluluktan çok uzak kaldığımı fark edince bir fotoğrafla günün özetini anlatmaya karar verdim.

Şimdilik hoşça kalın görüşmek dileğiyle.

Sort:  

Arada nefes almak sart..

 3 years ago 

Bu günlerde kimle konuşsam hem vaktin yetişmediğinden bahsediyor. Artık zaman sanki sudan da hızlı

Bazı şeyleri iyi planlayarak zaman oluşturulabilir..
Herşeyi tam yapmaya çalıştıkça koşuşturmaca bitmez malesef..

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda aktif olarak destek verdiğiniz için teşekkürler. Kaliteli seçilmek için belirlenen kuralları takip ediniz. bu oylamadan sonratürkiye topluluğunda kaliteli gönderi yazınız.
gönderilerinizde #tr etiketini kullanmaya özen gösteriniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 61940.19
ETH 2433.78
USDT 1.00
SBD 2.50