Valentine's Day ❤️

in SteemWomen Club3 years ago (edited)

Sevgililer günü deyince aklınıza ilk ne geliyor? Ya da sevgili kime denir? Sevgili sadece karşı cinsten sevdiğin biri mi? Bence tüm bu sorularım cevabı herkes için farklıdır. Kimisi için sevdiği eşi onun sevgilisidir, bir anne için çoçuğu, evladını askere gönderen baba için evladı onun sevgilisidir. Gurbette olan kişi için geride bıraktıkları onun sevgilisidir. Hayvanları çok seven biri için evdeki kedisi kuşu onun sevgilisidir. Kısacası sevgili herkes için farklı bir kişi ya da canlıdır. Belki cansız bile olabilir. Oyun sever insanlar için sevgilisi onun bilgisayarıdır. Tüm bu sevgililerin ortak özelliği ise kişi onun yanında iken kendini sonsuz mutlu hissetmesidir. Ben de işte böyle bir sevgiliye sahibim. Beni her an neşelendiren ve iyi vakit geçirdiğim bir arkadaş.

6E703A2B-950B-4861-A62F-9EA88A453B70.jpeg

Onun yanında iken kendimi sonsuz güvende hissediyorum. Hayatımın sonuna kadar onunla geçirmek istiyorum. Her anımı onunla paylaşabilmek ve olabildiğince beraber vakit geçirebilmek, birlikte gezip birlikte ağlamak istiyorum. Evet bazen sadece mutlu anları düşünüp hayal kurarız ama mutsuz olduğun anda aslında en çok sevdiklerine ihtiyaç duyarız ve en en çok da en sevdiğine yani sevgiliye ihtiyaç duyarız. Eksikliklerimizi görüp tamamlarız ve beraber bir bütün oluştururuz. Sizce de mu mükemmel değil mi? İnsan sevdiği olmadığında sanki kendini yarım hisseder. Bir ayrılık yaşasa ya da biraz uzaklaşsa onu özler ve onu görmek onunla tekrar vakit geçirmek ister yani kendini onunla tam hisseder.

Tüm bu sevgili diyaloglarını uzun uzun yazmak isterdim ve daha fazlasını anlatabilmek. Ama ne yazık ki ders çalışmam lazım. Bu yüzden bu kısmı biraz kısa tutarak sevgilimle 14 şubatı nasıl geçirdik ve neler yaptığımızı anlatmak isterim.

14 şubat sevgililer günü aslında tüm günler kadar normal bir şekilde uyandım. Güneş her zamanki gibiydi. Farklı olan tek şey beni ona götüren bir gün olması ve en önemli özelliği de bu bence. Kahvaltı yapmak istemedim. Biraz yatakta uzanıp kitap okudum. Okuduğum kitapta ise aslında bu günle tamamen çelişkili olarak evli bir kadının kocasını sevmeyerek hayatına son vermesini anlatıyordu. Kitabımı bitirdikten sonra hazırlanıp yola çıktım. Hava biraz soğuktu ama üşümek bile güzel. Sonunda sevgilimi göreceksem :)

Giderken iki ekmek aldım ve bana harika bir kahvaltı hazırlamıştı. Keşke fotoğrafını çekseydim. O anın büyüsü ile çekmeyi unuttum.

Kahvaltımızı yaptık ve beraber ilk tanıştığımız günden bugüne kadar olan fotoğraflarımızı bakıp güldük. İçine şekspır çıkmış gibi harika sözler söyledi ve bazen nasıl bu kadar romantik olabildiğine şaşıyorum. Sanırım çok şanslıyım 😍

Bugüne özel çok güzel kalpli kutuda hediye almış. Kutusuna bile bayıldım. Kırmızı rengi çok seviyorum. Aşkın rengi ❤️

Kutuyu açtığımda sonsuz aşk kolyesine bayıldım ve altındaki yazı ayrıca güzeldi. Sanırım bazen bir şairi yuttuğunu düşünüyorum 😇

Benim için çok güzel bir gün oldu. Beraber Cennetin Krallığı filmini izledik ve film de mükemmeldi. Sevgilimin film seçimlerine her zaman bayılıyorum yine harika bir film seyrettik. Ardından acıkınca burger sipariş verdik ve yemeğimizi yedik. Saat geç olmadan evin yolunu tuttum. Benim için 14 şubat bu şekilde geçti ve yaşadığım en iyi sevgililer günüydü ❤️

Sort:  

Mutluluğunuz daim olsun. :)

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🙏🏻😊

 3 years ago 

nice güzel yıllarınız olsun. paylaşım için teşekkürler.
uyarı ; ilk baştaki kapak resminiz google dan aldıysanız lütfen altında kaynak linki yapıştırınız.

 3 years ago 

Teşekkür ederim fotoğraflar bana aittir 😊❤️

 3 years ago 

masallah size. bu büyü hic bozulmasin 😍👍

 3 years ago 

Teşekkürler 🙏🏻 🤗

Bu duyguları yaşıyor olabilmek çok kıymetli..
Sevgililer gününüz kutlu olsun..😊

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim 😍🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63376.09
ETH 2692.84
USDT 1.00
SBD 2.59