Soğuk Bir Gün ~ Very Cold A Day 🧊🤧

in SteemWomen Club3 years ago

Herkese merhaba steem women topluluğunun güzel insanları 🎈 Üç haftadır burada aktif olmadığımı fark ettim. Bir hafta boynum tutuldu bu hafta da hasta oldum. İzmir’de hava buz gibi oldu. Mart ayında kar yağdı. Bizim ev de normalde zaten soğuk olur havalar soğuyunca da iyice soğuk oldu ve üşüttüm. Sonuç olarak şifayı kaptım 🤧

Bugün deneme sınavım vardı ama gidemedim. Sabah uyandığımda karın ağrım vardı. Regl olmak kadınlar için bazen çekilmez olabiliyor. Bir de üstüne hastayken regl olmak duble çekilmiyor. Neyse ki sıcak su torbası ve battaniye ile bu durumu hallettim. Sıcak tutmak çok önemli. Tüm kasları gevşetiyor ve ağrıya anında etki ediyor.

Biraz kendime gelince annemlerle kahvaltı yaptık ve ardından soğuk algınlığı hapı içtim. Sonra tekrar uzandım. Yarım saat sonra terlemeye başladım. Üç gündür uzanıyorum. Bu hastalık ne zaman geçicek 😞

993B8DFF-5728-4AD8-BBC3-B0F7AD272266.jpeg

Uzanırken canım sıkıldı telefondan eski fotoğraflara bakmaya başladım. Ablamın küçük kedisinin fotoğrafına denk geldim. Fotoğrafı buraya bırakıyorum. Gerçekten çok tatlı ve bir o kadar da nazlı bir kedi. İran kedisi ve tüyleri çok güzel. İki üç aydır görmüyorum, bakalım bir sonraki görüşmemiz ne zaman olacak? Merakla bekliyorum ✌🏻

DB2A2AB3-7AB8-4C53-8D04-FC728D7FFBDD.jpeg

Havalar gerçekten çok soğuk. Dışarda yaşayan tüm canlıların Allah yardımcısı olsun. Evde yaşayanlar bile üşüyor. Bu fotoğrafta gördüğünüz erkek arkadaşımın muhabbet kuşlarından biri. Üşümesinler diye kafeslerinin üzerine ceketlerinden örtüyor. Ne kadar da ince düşünceli biri 😍

2CF15782-18C5-4CFC-AD65-147BE206FDAD.jpeg

Şimdi biraz çay yaptık. Bu soğuk havalarda sıcak bir çay içimizi ısıtıyor. Ara ara nane limon bazen de kekik çayı içiyoruz. Bu sefer de demleme çay içmeyi tercih ettik. Bardağı bilerek fotoğrafladım. Dökülecek gibi duruyor ama kendinden yamuk bir çay bardağı 😅 Bir çok kez halıya çay dökmüş biri olarak bu bardaklara alışmam sanırım zaman alacak.

Şimdilik postum bu kadar. Hasta olduğum için maruz görün beni 🤧 Kendinize iyi bakın. Sevgiyle ve sağlıcakla kalın. Sonraki paylaşımlarımda görüşmek dileğiyle 🙋🏻‍♀️


Hello everyone, beautiful people of the steem women community 🎈 I realized that I haven't been active here for three weeks. My neck was stiff for a week and this week I got sick. It was freezing cold in Izmir. It snowed in March. Our house is normally cold anyway, and when the weather got colder, it got really cold and I caught a cold. As a result, I got the healing 🤧

I had a practice exam today but I couldn't go. When I woke up in the morning I had a stomachache. Menstruation can sometimes be unbearable for women. On top of that, it is not possible to have a double period when you are sick. Fortunately, I took care of this with a hot water bag and blanket. Keeping warm is very important. It relaxes all the muscles and has an immediate effect on the pain.

When I regained my senses, I had breakfast with my parents, and then I took a cold pill. Then I lay down again. Half an hour later I started sweating. I lie down for three days. When will this disease go away 😞

While I was lying down, I got bored and started looking at old photos on my phone. I came across the photo of my sister's little cat. I leave the photo here. He is a really sweet and kind cat. Persian cat and its fur is very beautiful. I haven't seen you for two or three months, let's see when our next meeting will be. I'm looking forward to it ✌🏻

The weather is really cold. God bless all living creatures out there. Even those living at home are cold. What you see in this photo is one of my boyfriend's lovebirds. They cover their cages with their jackets so they don't get cold. What a thoughtful person 😍

Now we made some tea. In this cold weather, a hot tea warms us up. Sometimes we drink mint lemon and sometimes thyme tea. This time, we preferred to drink brewed tea. I deliberately photographed the glass. It looks like it will spill, but it's a crooked tea cup 😅 As someone who has spilled tea on the carpet many times, I guess it will take time to get used to these glasses. That's all for my post for now. Expose me because I'm sick 🤧 Take care of yourself. Stay with love and health. Hope to see you in my next posts 🙋🏻‍♀️

Sort:  
 3 years ago 

Geçmiş olsun. Umarım tez zamanda iyileşirsiniz. 🙏
Değişik tarz şeyleri severim. İlk defa gördüm bu model.Bardağı sevdim. Keyifle bir çay içmek isterdim. Size afiyet olsun 😊

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim ☺️

Geçmiş olsun inşallah en yakın zamanda sağlığınıza kavuşursunuz 🙏

 3 years ago 

Teşekkürler ☺️

Geçmiş olsun kedi ve kuşunuz çok tatlı maşallah 🧿

 3 years ago 

Teşekkürler ☺️

Geçmiş olsun. Bardağı görünce tekrar baktım, acaba ben mi yamuk görüyorum diye 😀

 3 years ago 

Teşekkür ederim ☺️ benim de ilk tepkim düzeltmeye çalışmak olmuştu 🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60216.66
ETH 2326.87
USDT 1.00
SBD 2.48