Contest || What will you do if you get extraordinary votes from the Steemit team because you joined #club5050? || by @mervekocer

in SteemWomen Club3 years ago

Merhaba kız kardeşlerim. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben biraz heyecanlıyım. Steemitte daha öncesinde hiç bir yarışmaya katılmamıştım. Aynı zamanda bu toplulukta da katıldığım ilk yarışmam olacak, umarım bana şans getirir ve club5050’yi ve yarışmayı kazanabilirim.

83440BD0-0A79-4CE8-BF15-699BF49B3A74.jpeg

Steemit’i @ispin sayesinde öğrendim ve bir kez daha Pınar ablaya çok teşekkür ediyorum. Bana söylediğinde ilk kez steemiti duymuştum ve benim için güzel bir aktivite oldu. Ağustos ayından berri aktif kullanıyorum ve benim için bir hobi olmaya başladı. Ağustos ayından bu zamana kadar güzel ve kaliteli postlar paylaştım. Bazen günlük şeklinde bazen bilgilendirici postlarım oldu ve postlardan gelen her oyu steem power’a çevirerek güçlenmeye çalıştım. Bunu cüzdanımdan da görebilirsiniz. Ufak oylarla ve emek vererek gücümü 200 Sp’ye çıkarttım ve bunun yarısını iki farklı topluluğa delege ettim.

0ECCEFD1-18B0-4754-913A-22B74AB55C4D.jpeg

Benim hayalim güçlü bir hesap oluşturmak ve benim için öncelikli hedeflerimden biri. Hedefim önce 500 Sp gücüne sahip olmak sonrasında ise 1000 SP gücü ve giderek artan güçlü bir hesabımın olması. Belki yeterince steemiti keşfedersem kendi topluluğumu bile oluşturabilirim. Tabii ki bu ilerleyen süreçlerde olacaktır.
Cüzdanıma gelen ödüllerin az bir kısmını çekebilirim, çünkü herhangi bir işte çalışmıyorum ve ihtiyaçlarım olabiliyor ve bunun için ileride ufak çekimler yapabilirim. Özellikle ödülü kazanırsam, ki çok mutlu olacağım, yarısını çekmeyi planlıyorum. Kendime yeni kitaplar ve güzel bir elbise alabilirim. Kalan yarısını da hesabımı güçlendirmek için kullanırım. Çünkü hesabım ne kadar güçlü ise topluluğumuz da o kadar güçlü olur ve birlikte gücümüze güç katmaya devam edebiliriz.

2275D5E0-3563-4538-8C72-F3F7EFEC40B3.jpeg

Club5050 ve club100 bizim için büyük bir şans umarım bu şans benim şansım olur.

Yarışmaya @svm038 @ispin @adalynaz arkadaşları davet ediyorum. Umarım hepimiz de kazanırız 💫

Sort:  

Bendiciones de lo alto!

Éxitos en la plataforma! 🇻🇪

 3 years ago 

Thanks 💫

 3 years ago 

Merhaba oyunuz bol olsun inşallah 🙏

 3 years ago 

Umarım bol bol olur 😊 güzel dilekleriniz için teşekkür ederim 🙏🏻

 3 years ago 

Thanks for the participation. I have read your post.
God willing, You will caught your dream. Let's keep moving forward step by step.
😊😍🥰

 3 years ago 

thanks sis 😍

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55826.71
ETH 2298.26
USDT 1.00
SBD 2.39