Sort:  

Ellerinize saglik...kuru sebzeli dolmaları çok severim...😊

 3 years ago 

Ben de çok seviyorum. Annem hiç yapmazdı. İlk kez kayınvalidem de yemiştim ve bayılmıştım

Güzel oluyor, bana Ablalarim Annem sagolsunlar hep kurutup hazirlarlar.

 3 years ago 

Ne güzel. Ben de kurutup anneme ve ablama götürüyorum ☺️

😊ellerinize saglik.

 3 years ago 

Teşekkür ederim ☺️

Ellerine sağlık çok güzel gözüküyor ☺️ Çok severim kuru dolma 🙈

 3 years ago 

Bende çok seviyorum. Ama bunu da tadamadım bile 🙈

Gerçekten iraden sağlam maşallah ben ucundan da olsa ısırırım yani ☺️🙈

 3 years ago 

Ben de bu sefer kandime şaşırıyorum. 🤔

 3 years ago 

Eline sağlık :) çok güzel yapıyorsun buluştuğumuz zaman tüm yemekler senden :D ben kızlarla oynama etkinliği yaparım :D

 3 years ago 

İzmir'de kızları size bırakıp sürekli gezicem. Tüm pandemi bunun hayaliyle hayatta kaldım 🤗

 3 years ago 

🥰🥰🥰🥰

 3 years ago 

Kuru biber dolmasini çok severim hele acı olursa immm

 3 years ago 

Acıydı. İnş bu sene sana da kurutacağım

Yapmayın bunu yapmayın bana. :) En sevdiğim yemeklerden birisi dolma. Hele ki kuru dolma. Elinize sağlık.

 3 years ago 

Teşekkür ederim. Ben de dolma sarma grubunu çok seviyorum. Benimde en favorim bu ama kabak çiçeği dolması da liste başında yer almayı zorluyor

 3 years ago 

Ellerine sağlık eminim çokta güzel olmuştur 😘

 3 years ago 

Teşekkür ederim canım

Kuru dolmaya bayılırım

 3 years ago 

Kim bayılmaz ki ☺️

Yarışmaya katıldıgin için teşekkürler 🤗

https://web.facebook.com/travellingsajju/ thanks if you donot mind can we connect insta facbook or whats app thanks

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59895.89
ETH 2419.31
USDT 1.00
SBD 2.44