Zamann geriye aksınnnn

in SteemWomen Club3 years ago

Herkese hayırlı geceler diliyorum.
Uyandığınızda yeni gün hepinize sağlık, huzur, mutluluk, sevgi, saygı, güven ve bolca para getirsin. 🤣🤣🤣
Bundan tam 20 yıl önce bu zamanlar üniversitenin İngilizce hazırlık sınıfına başlamıştım. Farklı bölümlerden öğrencilerin yer aldığı bir sınıf. Zaten zor olan İngilizce dersleri iyice zorlayıcı olmuştu benim için. Çünkü işk bir kaç gün gidememiştim. Öğretme de pat diye bana İngilizce bir soru sorunca kendimi çok kötü hissetmiştim. Eve gidip ağlamıştım bile🙈 bir şekilde okulumza geçiş yaptık. İşte o zaman yeni ve sağlam arkadaşlıklar kurmaya başladık. Hayatıma ilk Türkan girdi. Sınıf arkadaşım olarak. İlk başlar soğukluk tabi ki yeni tanışmanın verdiği bir etkiyle.
Sonra Leyla girdi hayatıma Türkan 'ın hazırlık sınıfı arkadaşı Selma' nın sınıfında maliye öğrencisiydi. Açık öğretim okuyordu ama okulda derslere de giriyordu.
İşte ayrılmaz üçlünün hikayesi böyle başladı. Benim hayatımda yi var dediğim can arkadaşlarım,can dostlarım oldular. Ne çılgınlılşar yapmadık. Beraber güldük beraber ağladık. Beraber eğlendik. Koskoca 4 yıl geçirdik okul zamanımızda.
O zamanlar teras kafe vardı çoğu zaman boş olurdu biz keyif yapardık kızlarla. Dertleşir ağlar, gülerdik. İşte teras kafenin fotoğrafı bugün çarşıya çıkınca hatıralarım aklıma geldi görünce.

20220225_111743.jpg

20220225_111551.jpg

20220225_111400.jpg

Okulu bitirdik, yavaş yavaş evlenmeler ve herkesin kendi hayat kaygısına başladı.
Önce Türkan evlendi Ömer'le, sonra Leyla evlendi Mustafa ile. Onlardan bir kaç yıl sonra da ben evlendim can eşim, yarim benim iyikimle.
Tabi herkes uzaklaştı birbirinden eski zamanlardaki çılgınlıklar, dertleşmeler, evlenmeler kalmadı maalesef. Ama ben çok özlediğimi farkettim bugün.
Ama hayat Türkan'ın 2,Leyla 'nın 3 benim de 3 evladımız oldu zor zamanlarda bile göremiyoruz birbirimizi. Ama unutmadık. Ya da ben hiç unutmadım çok özlediğim için.
Hayat neden herkesi ayrı yerlere savurur bilmem. Ama her insanın hayatında böyle anılar biriktirdiği, anının keyfini çıkarıp, kıymetini bildiği böyle güzel arkadaşları olmalı.
Güzel dostluklar kurabileceğimiz güzel, sağlıklı yıllarımız olsun hepimizin inşallah.
Sevgiler.
Sağlıkla kalın hoşça kalın

Sort:  

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi..png

This post of yours has been selected as 'Quality Post of the Day' in the Steem women club community.

Booming will be sponsored by the curator.



Check List Steem Women Club Community

Status Club
#club5050
Steem Exclusive
Plagiarism Free
BOT Free

Please continue to be active and supportive. Invite your inactive friends.

Thanks
Steem Women Club Team❤️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59608.09
ETH 2475.05
USDT 1.00
SBD 2.46