The diary game - Better life |20.04.2022 Şehrimizde fırtınalı günler

in SteemWomen Club2 years ago

Merhabalar #steemwomensclub'ın güzel kadınları.

Türkiye'den hepinize sevgiler diliyorum. Şehrimizde bir kaç gündür acayip rüzgarlar var hatta rüzgar hafif kalır fırtına vardı. Bugün birazcık sakin gibi gece güzel bir yağmur yağdı. Sakinleri hava. Bakalım önümüzdeki günler hava durumu nasıl olacak.

Çok şükür ki giden soğuklar ağaçların hepsinş telef etmedi. Hala çiçekli ağaçlar mevcut. İnşallah yaz sezonu bereketli geçer doğa ve bizler için.

Ben çalışmaya devam ediyorum. Çok şükür bira fazla yoğunluğumuz var ancak yine de iyi. Ramazan dolayısıyla oruç olmasa da gece uykumuzun bölünmesi biraz daha fazla yoruyor. Sanki gün geçtikçe daha çok yoruluyorum ama ramazan da bitiyor. Nefsimizi terbiye etme ayında uykuyla da terbiye olma zamanı.

Geçen gün işe tramvayla gittim. Tramvay ile evimizin arası hemen hemen bir 10 dakika yürüme mesafesinde. Yolda da eskiden otobüs terminali olan, sonradan çok güzel bir parka dönüşmüş bir park var.

Açmamış renklenecek lalelerden bahsetmiştim sizlere. Onlar önceki güne göre biraz daha açmış. Dedim ya rengarenk olacak parklar güzelleşecek diye. İşte parktan bir kaç kare fotoğraf paylaşmak istedim sizlerle.

20220419_085207.jpg

20220419_085032.jpg

20220419_085015.jpg

20220419_085009.jpg

Fotoğraflarda görüldüğü gibi hava yağmurlu. Bu güzel parkın yanına da yeni bir alışveriş merkezi yapılıyor. Yoğun bir semt haline gelecek bizim mahalle tabi bu durum büyük bir ihtimalle konut fiyatlarını da etkileyecek gibi. Bakalım durum ne gösterecek. Ülkede fazlasıyla pahalılık var zaten herşey fazlasıyla pahalı. Artık meyve bile girmiyor bizim eve ramazan öncesinden beri.

Rabbim darda, zorda kalanın yardımcısı olsun. Rızık Allah'tan.

Herkese teşekkür ederim.

Sağlıkla kalın, hoş kalın, hoşça kalın.

Sevgiler...

Sort:  

Tam lale mevsimi ne kadar güzel gözüküyor 🙏🏻

Kesinlikle 🌷😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66868.29
ETH 3520.34
USDT 1.00
SBD 2.63