The diary game - Better life |15.04.2022 İftara menümüz size fikir olsun istedim.

in SteemWomen Club2 years ago

Günaydın Türkiye'de güneşli bir günden hepinize güzel duygular gönderiyorum.

20220416_111719.jpg

Dün sabah kalktım, üzerime rahat birşeyler giymek istedim işe giderlen. Üzerimi giydim ve tramvaya doğru gittim. Otobüsle gitmiyorum çünkü çok geç geliyor hem de saat başı geliyor. Yarım saatte bir gelse süper olacak ama maalesef.

İşe gittim çok yoğun bir gündü işler birikmesin istiyoruz çünkü bu ay iş yükü biraz daha fazla olacak. Her ay tekrarlayan Kdv, sgk derken senede bir kurumlar vergisi, üç ayda bir tekrarlayan e fatura gönderimleri derken ay sonuna doğru yaptığımız işlemleri ortasında en azından bitirmeye yaklaşma kararı aldık ve çok da güzel ilerliyoruz çok şükür.

Akşam işten çıktım otobüse yetişmek için tam zamanında çıkmışım durağa yaklaştım, otobüs geldi birazcık koşturma ile bindim otobüse. Eşime yemek seçeneği sundum kendisinin sevdiği iki seçenek. Ama o da yoğun çalıştığı için biraz geç dönüş yaptı ben de seçeneklerden birini eledim çünkü çocuklarımla birlikteyken yapmak istedim onlar onu daha çok sever.

Biliyorsunuz çocuklarım köyde demiştim 10 gündür ayrıyım onlardan ve çok da özledim. Tatil olunca köye göndermiştik. Bugün kavuşuyorum çok şükür inşallah kuzularıma.

Akşam yemeği olarak patlıcan musakka yapmaya karar verdim. Yanına cacık ve önceki günden kalan tarhana çorbası tabii ki.

Patlıcan musakka için yazın aldığım patlıcanları silindir şekilde doğrayıp buzluğa atmıştım onları çıkardım. Bir kuru soğan doğradım, salçası, iki buzluğa attığım domateslerden kıyma ve baharatları karıştırıp bir güzel pişirdim. Sonra pişirdiğim kıymalı harcı fırın tepsisine dizdiğim patlıcanların üzerine döküp doğru fırına yolladım.

20220415_190121.jpg

Musakka hazır.

Yanına canım cacık yapmak istedi ama kışın salatalık almıyorum eve markete uğradım 2 tane sadece cacık için salatalık aldım. Küp küp doğradım salatalıkları biraz büyükçe bir kasenin içine aldım üzerine evde kalan son yoğurdu ekledim karıştırdım. Üzeri için 2-3 diş sarımsak ve tuzu ezdim ve cacığa ekledim miss gibi oldu. Üzeri için biraz zeytin yağı ve nane. İşte karşınızda cacık;

20220415_190047.jpg

Son olarak da zaten hazır olan sadece benim yiyeceğin tarhana çorbası.

20220415_190104.jpg

Akşamın ilerleyen saatlerinde eşim kahve istedi ve kahve yaptım afiyetle günü kapadık.

20220415_223349.jpg

Sizlere de fikir olacağını umduğum bir menü ile müsadenizi istiyorum efendim.

Hoş kalın, hoşça kalın, sağlıkla kalın.

Sevgiler...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63820.95
ETH 2497.43
USDT 1.00
SBD 2.69