The diary game - Better life |10.03.2022 Kışın son çırpınışları

in SteemWomen Club2 years ago

Günaydın güzel kadınlar klubu kadınları.
Herkese, sağlıklı, huzurlu, mutlu, keyif, neşe, sevgi dolu günler diliyorum.

Bugün şehrimize yeniden kar geldi. Sadece şehrimize değil tabii ki ülkemize.

20220310_084846.jpg

Karın gelişi, gelmeden çoğu şeyi değiştirdi. Büroda İlyas ve Necdet 'in sınavı vardı hafta sonu muhtemel hava koşulları sebebiyle ertelendi ileride bir zamana mesela.

Benim çocuklar "Anne bahar geldi niye kar yağıyor?" diye soruyorlar.

Öğretilen martta bahar geldiğidir. Ancak ülkemize özgü güzel bir ata sözü der ki; "Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır."

Her zaman da öyle olmuştur. Eskilerin (büyüklerimizin) dilinde hep aynı söz vardır. Nerede o eski kışlar. Eskiden adam boyu kar olurdu.

Dünya küresel ısınma yaşıyor. Zaman çok farklılaşıyor. Bir yerde okuduğum bir yazıda günlerin artık 24 saatten az sürdüğünü söylüyordu. Bu gerçekten olabilir mi? Olabilir...

İnsanlar sürekli zamansızlıktan şikayet ediyor. Zamanı gereksiz şeylere harcadığından mı yoksa gerçekten günler artık daha mı kısa? Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda merak ediyorum.

Her neyse konumuz aslından şaştı. Kar yağışının etkisi midir nedir bilemiyorum bugün herkes biraz daha geç geldi bugün. Sanki bir tatil havası var herkesin elinde bir telefon herkes birşeylerle ilgileniyor.

20220310_084849.jpg

Bugün evden kahvaltı için menemen getirdim. Kahvaltıya onu yapacağım biraz değişiklik olsun. Sürekli yumurta falan yiyoruz. Bugün de böyle olsun istedim. Hayırlısı bakalım inşallah beğenirler.

Şimdi sizden bugünlük müsaade istiyorum. Malum acıktık kahvaltı hazırlayalım ve hep birlikte işimizin başına geçelim.

Kahvaltı edeceklere afiyet olsun.
Sağlıkla kalın hoşça kalın.❤️
Sevgiler... 💐

Sort:  

¡que hermoso! sueño con conocer la nieve algun dia

 2 years ago (edited)

Espero que algún día tu sueño se haga realidad.
20220311_085430.jpg

Congratulations!
This post has been upvoted through steemcurator08.

Curated By - @saracampero
Curation Team - Life and Humanity

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67551.75
ETH 3252.54
USDT 1.00
SBD 2.65