Products I use for skin care - Cilt bakımı için kullandığım ürünler

in SteemWomen Club3 years ago

Hello SteemWomanClup Family

I'd like to tell you about a few products I use for the skin.

The earlier skin care is started, the faster the skin does not wrinkle in later years.

Genetic, environmental factors, nutrition, structure of the skin and the products used have a great effect on the wrinkle in the skin. Especially dry skin needs to maintain moisture balance. Oily skin should pay attention to skin cleansing. Black spot on oily skin that is not cleaned well, becomes difficult to cope with acne problems. It is good to apply both for mixed skin. My skin mixed skin doesn't push me too hard..

IMG_20210515_184457.jpg

I think my skin is good for my age. I didn't do any procedures in beauty centers except for home care. I've had a stain on my skin from a cream I used to use, and no product has been able to get it through. I have to close it with foundation.

First of all, when I clean the skin, I foam my skin redeclaiming product and rub it on my face. Silicone contact points protruding with vibrations remove makeup residue and dead skin cells without irritating the skin. However, it is a very useful device for dirt and cleaning.

IMG_20210515_174839.jpg

IMG_20210515_174853.jpg

Secondly, it's a skin massager I love. This tool helps to remove edema from the skin, while at the same time being used to prevent wrinkles on the skin. There's a massage going up. It's also used on the sides of the neck and neck.

IMG_20210515_174754.jpg

Third, dermaroller. It is necessary to create tiny holes by moving the dermaroller apparatus over the skin, to trigger the production of new collagen, which triggers the repair of the skin, and to start the process of self-renewal of the skin. Collagen is a body protein found in connective tissue consisting of amino acids. Since it is the part of the skin that helps with firmness, strength and elasticity, the skin becomes firmer with dermaroller. It's used for stains, but it didn't affect me.

IMG_20210515_174809.jpg

Fourth, skin serums that my friend gave me. It pulls from the transparent serum in the first bottle into the syringe and wipes it into the wrinkles on the skin in the form of a line. It is ensured that the skin eats by hitting the finger with a. It is then pulled from the white serum in the second bottle into the syringe and squeezed into the whole face and fed to the skin in the same way.

Actually, I'd like to make a video of it applying it to my skin. Since I have no experience in these matters, I wanted to inform you in this way.

IMG_20210515_174723.jpg

All women are beautiful and should value themselves. There are times when we forget ourselves in the rush of daily life. Even half an hour of our own time will make us feel better during the day.

Let us all have the joyful days when we value ourselves.

Türkçe:

Merhaba SteemWoman Clup Ailesi

Size cilt için kullandığım birkaç üründen bahsetmek istiyorum.

Cilt bakımına ne kadar erken başlanırsa, cilt daha sonraki yıllarda o kadar hızlı kırışmaz.

Genetik, çevresel faktörler, beslenme, cildin yapısı ve kullanılan ürünler ciltteki kırışıklık üzerinde büyük etkiye sahiptir. Özellikle kuru cildin nem dengesini koruması gerekir. Yağlı ciltler cilt temizliğine dikkat etmelidir. Yağlı ciltlerde iyi temizlenemeyen siyah nokta, akne problemleriyle baş etmek zorlaşır. Her ikisini de karışık ciltler için uygulamak iyidir. Deri karışık cildim beni çok zorlamaz

İlk olarak cilt temizliği yaparken cilt temzileyici ürünümü iyice köpürtüp yüzüme sürüyorum. Titreşimler ile çıkıntılı silikon temas noktaları,cildi tahriş etmeden makyaj kalıntısı ve ölü deri hücrelerinden arındırıyor. Bununla birlikte kir ve yağı temizlemek için çok kullanışlı bir cihaz.Yaşıma göre cildimin iyi olduğunu düşünüyorum. Evde yaptığım bakımlar haricinde güzellikler merkezlerinde işlem yaptırmadım. Eskiden kullandığım bir krem yüzünden cildimde leke kaldı ve hiç bir ürün bu lekeyi geçiremedi. Fondöten ile kapatmak zorunda kalıyorum.

İkinci olarak severek kullandığım cilt masajı aleti. Bu alet ciltteki ödemi atmak için yardımcı olurken,aynı zamanda ciltteki kırışıklıkların önüne geçebilmek için kullanılıyor. Yukarıya doğru masaj yapılıyor. Boyun yanlarına ve enseye de kullanılıyor

Üçüncü olarak dermaroller. Dermaroller aparatını cilt üzerinde gezdirerek minik delikler oluşturmak, cildin onarımını tetikleyen yeni kolajen üretimini tetiklemek ve cildin kendi kendini yenileme sürecini başlatmak için gereklidir. Kollajen, bağ dokusunda bulunan ve amino asitlerden oluşan vücut proteinidir. Cildin sıkılık, kuvvet ve elastikiyetine yardımcı olan kısmı olduğu için dermaroller ile cilt daha sıkı olur. Lekeler için de kullanılıyor ama bendeki lekelere etkisi olmadı.

Dördüncü olarak arkadaşımın hediye ettiği cilt serumları. Birinci şişedeki şeffaf serumdan şırıngaya çekip ciltteki kırışıklara çizgi şeklinde sılıyor. Parmak ile üzerine pıt pıt vurarak cildin yemesi sağlanıyor. Üzerine ikinci şişedeki beyaz serumdan şırıngaya çekiliyor ve tüm yüze sıkılıp yine aynı şekilde cilde yediriliyor.

Aslında bunları cildimde uygulayarak video çekmek isterdim.Bu konularda tecrübem olmadığı için sizlere bu şekilde bilgi vermek istedim.

Tüm kadınlar güzeldir ve kendilerine değer vermelidir. Günlük hayat telaşında kendimizi unuttuğumuz zamanlar olabiliyor. Kendimize ayıracağımız yarım saat bile gün içinde daha iyi hissetmemizi sağlayacaktır.

Kendimize değer verdiğimiz keyifli günler hepimizin olsun.

Sort:  
 3 years ago 

Masaj aletini ben de kullanıyorum bazen ama ne yazık ki rutine oturtamadım hep unutuyorum😔 çok haklısınız yarım saat kendimize ayırsak ne kadar güzel olur, emeğinize sağlık 🙏🏻

 3 years ago 

Masaj aletini çok sevdim. Serum sürdükten sonra serumu iyice cilde yedirmek için kullanıyorum. Eğlenceli 😄Bugünden itibaren başlayabilirsiniz. Yorumunuz için ben teşekkür ediyorum 🙏🏻🌺

 3 years ago 

Sanırım ben bu konuda biraz üşengecim, sadece gül ve alovera içeren sabun ile yıkiyorum ve gül suyunu tonik olarak kullanıyorum. Düzenli olarak kendime zaman ayırma zamani geldi 😉

 3 years ago 

Demekki zamanı gelmiş. Gül suyu bende tonik olarak kullanıyorum. Yorumunuz için teşekkür ediyorum 🙏🏻❤️

Yüz lekelerine Patatesin iyi geldigini çok duydum ve okudum...Patates suyu ve Patates püresi bir arastirin belki lekeyi götürür.🙏

 3 years ago 

Gümüş masaj aleti yıllar önce steemit de ilk yazımdı görünce duygulandım 🌼hala arada yapıyorum keşke rutin oluşturabilsem👸

 3 years ago 

Eline sağlık. gençlik yıllarımda cilt bakımı ile pek ilgim olmazdı şimdilerde gözaltı morluklarım için ışık dolgusu istiyorum .. dermoller kullanımı kolay mı denemek isterim.

 3 years ago 

Biraz acıtıyor dermaroller ama kişinin acı eşiğine göre değişir. Işık dolgusu ilk defa duydum. Yorumun için teşekkür ediyorum 🙏🏻❤️

 3 years ago 

Rica ederim.

 3 years ago 

Bende bugünlerde saldım kendimi. Ablam kolojen hediye etti sadece onu kullanıyorum. Güzelleşince haber veririm 😀

 3 years ago (edited)

Fark olursa bilgi verirsen sevinirim. Zaten güzelsin ❤️

 3 years ago 

Vaav tam da ilgi alanıma giren konular. Ben cilt lekeleri den çok sıkıntı yaşıyorum. Hep kapatıcı kullanmak zorunda kalıyorum. Bu konuda bana yardımcı olursan sevinirim 🤗

 3 years ago 

Kendi lekelerime çözüm bulunca ilk sana haber vereceğim 😄 Yorumun için teşekkür ediyorum 🌺

 3 years ago 

Pirinç suyu cilt beyazlatir lekeleri giderir, birde bizim arnavut kremimiz iyi gelir tavsiye ederim.

 3 years ago 

Canım benim arnavut kremini çok duydum. Gerçekten geçiriyor mu lekeleri. Eğer gerçekten faydalıysa bana yardımcı olursan sevinirim 🤗

 3 years ago 

Çevremizde kullanan faydasını gören çok kişi vardı. Bende hevesle aldım am düzenli kullanmadım ama etkili olduğunu biliyorum. İzmir'de akrabalarımız kendisi yapıyordu ben oradan temin ettim.

Ne kadar doğru noktalara parmak basmışsınız. Tebrikler🌸

 3 years ago 

Yorumunuz için ben teşekkür ediyorum 😊

Yaşasın cilt bakımı :) bende çok severim cilt bakımını zaman buldukça doğal maskeleri denerim. Dermaroller gerçekten çok işe yarıyor 👍

 3 years ago 

Bir ara doğal maske postları hazırlayalım😊

Aynen çok güzel olur☺️

A quality post was chosen in the Steem women club community. Keep sharing quality posts in the community. :)

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum 🙏🏻❤️

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63223.35
ETH 2688.72
USDT 1.00
SBD 2.55