The diary game better life

in SteemWomen Club2 years ago

Herkese merhaba steem women clubın kadınları☺️ İnşallah herkes çok çok iyidir. Bugün arkadaşım @tubi43 ve songülle dışarı çıktık. Çocuklar okuldayken onların ihtiyaçlarını halledelim dedik. Küçük kızım halen bez kullanıyor. Yerli üretime katkımız olsun diye yerli ürün kullanıyoruz. Ve bugün mağazalardan birinde indirimi vardı. Bez aldık. Songül bir akrabasının çocuğunun doğum günü için hediye aldı. Tuğba da oğlunun sevdiği karakterle ilgili bir kıyafet buldu ve onu aldı az önce de onunla konuştuk oğlu çok mutlu olmuş 😍 bende kızlarım için üzerinde minnie mouse olan birer sweat aldım. Tabiki onlarda çok sevindiler 😍

6AF8F9C5-0A1C-4D12-A7E9-36567A2FB9FD.png

kendimize de birkaç birşey baktıktan sonra yemek yedik. Sohbet ettik. Uzun zamandır çocuklar olmadan bir yerlere gitmemiştik arkadaşlarla. Sonrasında da bir yere oturup çay içtik.

32D5137A-C684-4445-B780-538DB281BDCD.jpeg
Benim hastane de randevum vardı kızlardan ayrılıp doktora gittim. Muayenemi oldum kızlarla metro durağında buluşup evlerimize geçtik. Eve geçtim biraz dinlendim akşam için yemek hazırladım. Zaten saat geç olmuştu kahvaltılık tarzı birşeyler hazırladım. Eşim işten geldi çocukları almak için okula gitti. Kızları aldı geldi yemek yediler. Ben yemedim. Çay içtim kızları uykuya hazırladım. Şimdi onlar uyumak için odaya geçtiler bende yanlarında otururken buraya girip günümü yazmak istedim. Okuyan herkese şimdiden çok teşekkür ederim sağlıcakla kalın☺️

Sort:  
 2 years ago 

Çok güzel eğlenceli bir gundü 🥰

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63896.48
ETH 3315.00
USDT 1.00
SBD 3.92