Steem Kadınlar Kulübü Yarışması #29 | Çocuğunuz İçin Kendi Oyuncağını Yap (🃏🃏Eğlenceli palyaço top yakalıyor 🃏🃏)steemCreated with Sketch.

in SteemWomen Club3 years ago

Marhaba arkadaşlar 🤗
Nasılsınız iyi misiniz. Umarim iyisinizdir. Ben cok mutluyum cunku boyle bir etkinlikte birlikte bulunduğumuz için. Düşünüp etkinligi ayarlayan herkese teşekkür ederim. Biz kizimla sürekli etkinlik araştırıp denemek isteyen iki cilgin gibiyiz 🤭 bugunde size tanitacagimiz oyuncak bizim cok sevdiğimiz ve uzun süreli kullandigimiz bir urun oldu. Hemde el, göz,beyin koordinasyonu icin mukemmel bir oyun diyebilirim. Geri donusum oyuncagida aslında ☺️şimdi size gereken malzemeleri vereyim. Ve anlatmaya başlayalım 🥰

20211007_062535.jpg

Malzemeler

1.makas
2.kenarlari kapli karton
3.pastel boya( tercihinize gore degisebilir keçeli kalem vb)
4.cizim kalemleri
5.renkli plastik havuz toplari

Malzemeleri nasil kullanacağımızi aciklayim hemen size 🌸

Ilk olarak kenarli kartonumuzu aliyoruz. Ve en orta kismina daire cizip onu kesiyoruz. Bu kisim palyaçonun burnu olucak.
20211007_062923.jpg

Deliği actiktan sonra cizmeye başlıyoruz. Ben size cizimi atamiycam maglesef cunku cizimim pek iyi degildir. Ciz sil ciz sil derken cok uğraştım. Fotoğrafını cekmeyi unutmuşum. Direk boyama gectim 🤣

20211007_060927.jpg

Ve cizdigim ürünü ilk renklendirip.
20211007_063531.jpg
Sonra canlilik kazandirdim. Ve son olarakta
Gerekli toplarimizi alip kutunun icine atiyoruz oyunumuz hazir. 👍

20211007_064052.jpg

20211007_064302.jpg

Simdi size bir de video şeklinde atip olayı ozetlemek istiyorum 🥰

sn4dHNqwjgOxY7PRN4.gif
Umarim beğenmişsiniz. Cocuklar bizim cok değerli varliklar onlarin hayatlarina ne kadar renk katarsak bizim icin o kadar artidir diyebiliriz. Etkinlikte emeği gecen herkese tekrardan yine cok teşekkür ediyorum. Iyiki varsin steemit ailem.. bir baska etkinlikte gorusmek uzere ☺️🤗❤

Sort:  
 3 years ago 

Emeginize saglik. Cok eglenceli.😊

 3 years ago 

Cok teşekkür ederimm ☺️☺️❤

 3 years ago (edited)

Hola que lindo y original juguete. Felicidades

 3 years ago 

Cok mutlu oldum cok tesekkür edrim ☺️🥰

Congratulations. You have been selected as one of the 5 quality posts of the day. Your active posts are important to us. Please stay active :)

 3 years ago 

Tesekkür edrim

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68220.71
ETH 3321.59
USDT 1.00
SBD 2.74