Steem Women Club Important Contest #28 | Introducing 5 Famous Care Brands | We Will Work for Sponsorship | #sponsorshipwomenclub @direct2

in SteemWomen Club3 years ago

Yarışma#1 Steem Kadınlar Kulübü Ve Steemit-Türkiye | Kaliteli Ürünler 1

Herkese Merhaba



Öncelikle böyle yarışma düzenlediği için @steemwomensclub topluluğuna teşekkür ediyorum. Umarım sporsorluk konusunda küçük de olsa katkım olur.

1631866353985 (1).jpg

Bugün size beğenerek ve sürekli kullandığım GARNİER kusursuz makyaj temizleme suyundan bahsedeceğim. Ben çalışan bir bayanım. İş hayatı gereği bakımlı, temiz ve düzenli olmaya özen gösteririm. Daha hoş görünebilmek adına iş hayatında makyaj kullanıyorum. Çünkü bakımlı olmanın iş dünyasında özellikle insan ilişkileri açısından önemi büyüktür. Bu yüzden dış görünüşüme özellikle el ve yüz temizliğime dikkat ederim. İş hayatı dışında pek makyaj yapan biri değilim.

1631959725808.jpg

Eskiden makyaj temizleme mendillerini kullanıyordum ama cilde olan zararlarını öğrendikten sonra kullanmayı bıraktım. Artık gün boyu makyajlı olan cildimi arındırmak için Garnıer kusursuz makyaj temizleme suyunu kullanıyorum. Çantamda olmazsa olmazım. Çünkü makyaj tazelemem gerektiğinde temizleme suyu pratiklik adına o kadar çok işime yarıyor ki. Bir kere uygulamam yeterli oluyor.

1631866354003.jpg

1631959725779.jpg

1631959725795.jpg

1631866353959.jpg

İçinde Su, heksilen glikol, gliserin, disodyum, kokoamfodiasetat, disodyum edta, mitrimoniuö bromür, poloksamer bulunan bu ürünün kullanımı da çok basit. Bir pamuk yardımıyla yüzünüze ovalamadan uygulayabiliyorsunuz.

Bu ürün benim için vazgeçilmez diyebilirim. Çünkü ;

Bunu kullandıktan sonra cildimi tekrar suyla durulamak zorunda kalmıyorum. Bana göre en büyük avantajı bu bence.

Cildi arındırıyor ve rahatlatıyor gerçekten.

Hassas ciltlere de uygun bir temizleme suyu.

Pratik bir ürün. Hızlı ve kolayca cilt temizliğini sağlıyor.

400 ml ve 200 kullanımlık olması düşünüldüğünde bence fiyat olarak da uygun ve kaliteli bir ürün. Piyasada yüksek fiyatlı ürünlere nazaran iyi iş çıkartıyor. Ayrıca 200 kullanımlık olması da büyük avantaj.

Sadece pamuk yardımıyla tek dokunuşta temizliyor.

Ürün beklentileri sonuna kadar karşılıyor. Böyle pratik , etkili ve ekonomik bir ürünü piyasaya sunan @Garnier markası gerçekten alkışı hakediyor. Ve böyle güzel işlerde buluşan güçlü, çalışkan bayanların katkılarıyla sponsorluğu @steemwomenclub ın alacağına inanıyorum. Bu konuda emek veren herkese teşekkürler.

#garnier #steemwomensclub #sponsorshipwomenclub #womenclub #steemexclusive #turkey #contest #tr

Sort:  
 3 years ago 

yarışmaya katıldığın için çok teşekkürler

 3 years ago 

Rica ederim Sevim Hanım

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60788.02
ETH 2632.71
USDT 1.00
SBD 2.63