DENİZLİ-Karahayıt Tatili

in SteemWomen Club2 years ago

Herkese merhaba;

1641838504322.jpg

Dünkü paylaşımında sizlere termal tatilimizden kısaca bahsetmiştim.2021 yılının son ayları eşim ve benim için yoğun ve bir o kadar da yorucu geçti.Bu yüzden kısa bir tatil yapmak istedik.Bu kış aylarında en güzel tail termal olanlar.Eşim de ben de termal tatilleri çok seviyoruz. Pandemi zamanları hariç hemen hemen her yıl mutlaka giderdik.Bu yıl tercihimizi otelden ziyade apart kiralamadan yana kullandık. Apart otelleri tercih sebeplerimizden biri de virüsün çok yaygın olması. Apart otellerde kişi sayısının az olması nedeniyle daha az insanla muhatap oluyorsun.Diğer sebebi de fiyatının uygun olması.Şimdi sizlere bu tatil süresinde neler yaptığımdan bahsedeyim.
Muğla 'da oturmamız nedeniyle termal yönünden il tercihimiz ise Denizli oldu.Uzun zamandan sonra ilkkez biri bebek iki çoçukla tatile çıktık. Çoçuklarla yolculuk zor oluyor. Ama ilk defa gelirken ve giderken yolculuk esnasında çok rahat geldim.

1641838504245.jpg

Sabah kahvaltıdan sonra yola çıktık. İki buçuk saat yolculuktan sonra Denizli/Karahayıt'a vardık. Apartımıza yerleştik.Apartın içi fiyatına göre iyi.Manzarası da çok güzel.Kendimize ait odamızda termal havuz olduğu gibi dışarıda da makul büyüklükte termal havuz bulunuyor. Apart otelde fazla kişi olmadığı için biz dışarıdaki termal havuzu daha çok kullandık. Sıcaklık oranı çok güzeldi.Sabah ve akşam şifalı sulardan faydalandık:) Odada bulunan havuzlardaki suyun sıcaklığı çok fazla .Soğutmak biraz sıkıntı olabiliyor.

1641838504313.jpg

1641838504301.jpg

1641838504256.jpg

Denizli'ye öğle vakti geldiğimiz için acıkmıştık.Bu apartların olumsuz yanı mutfak için araç gereçlerin olmayışı. Bunları evden temin edip getirdik. Evden yemek için gerekli malzemeyi getirdiğim için hemen pratik bir yemek hazırladım. Bunun dışında, dışarıda da yemek için alternatif çok fazla. İsterseniz mutfak için araç- gereçle uğraşmayayım diyorsanız dışarıda da yemek yiyebilirsiniz.

1641838504280.jpg

Biz bu üç günlük tatili genel olarak apartta geçirdik diyebilirim. Zaten Karahayıt küçük bir yer. Gezmek isterseniz Pamukkale travertelerini gezebilirsiniz. Biz daha önce defalarca gittiğimiz için gitmedik. Ayrıca burada balonla gezi yapabilirsiniz. Fiyatları nasıl bilmiyorum.:)

1641838504270.jpg

Ben sıcak suyu bulunca apart dışına pek çıkmadım. Sıcak su sonrası insan o kadar rahatlıyor ki! Eşim de ben de buradan mutlu ayrıldık. Çoçuklar için de değişiklik oldu. 2022 yılına güzel bir enerjiyle girdik diyebilirim. Herkese iyi günler diliyorum. Görüşmek üzere.

1641838504290 (1).jpg

#club100 #steemit-turkiye #steemwomensclub #tr #turkiye #holiday

Sort:  

Congratulations!
Your post has selected as a Quality post of the day. Keep posting and original. We are waiting for your next posts.
❤❤❤

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68362.67
ETH 3798.22
USDT 1.00
SBD 3.49