Bakım Ürünlerim

in SteemWomen Club3 years ago

Herkese merhaba,

Benim de bir çok bayan gibi kendime has bakım ürünlerim var. Makyaj ürünlerini genel olarak iş dışında pek kullanmam. Ama vazgeçemediğim, düzenli kullandigimda faydasını gördüğüm ve sizlere tavsiye etmek istediğim bir kaç doğal ürünlerim var. Benim kullandığım ürünler her yer de bulunabilen ürünler.

IMG_20210806_154841.jpg

İşte resimde de görüleceği üzere gülsuyu, kaş-kirpik yağı, güneş kremi ve bakım şampuanım.Gördüğünüz gibi hepsi basit ama etkili bakım ürünleri.

IMG_20210806_154901.jpg

Öncelikle gülsuyundan bahsedeyim sizlere. Ben gülsuyunu bakım ve temizleme suyu olarak kullanıyorum. Hem de kimyasal içermediği için doğal bir üründür. Gülsuyu gerçekten cildi parlaklaştırır. Bazen kullanmayı unutsam da düzenli olarak kullandigimda cildim ışıl ışıl parlıyor. O yüzden makyaj dolabımda olmazsa olmazımdir.

IMG_20210806_154917.jpg

Güneş kremi de olmazsa olmazımdir. Belki de yaz-kış düzenli kullandığım tek ürünüm de diyebilirim. Cildim Özellikle ilkbahar döneminde çillenmeye çok müsait, bu yüzden güneş kremini bu dönemde daha fazla kullanıyorum. Bir de cildi parlaklaştırdığı ve beyazlattığı için fondöten kullanmama gerek kalmıyor. Herkesin kullandığı güneş kremi marka olarak farklıdır. Ben özellikle marka önermiyorum. Ben 50 faktörlü olanını kullanıyorum.

IMG_20210806_154913.jpg

Kas-kirpik yağı, özellikle benim gibi ince kas,seyrek kirpiklere sahipseniz bu yağları düzenli kullanmanız halinde gerçekten etkisini gösteriyor. Bunlar doğal ürünler olduğu için özellikle kaş yağı baya etkili. Düzenli kullanıldığında kaşları koyulastırıyor. Ara ara kullandığım bir ürün.İceriginde bitkisel yağlar ve E vitaminini var.

IMG_20210806_154856.jpg

Bu ürünü aslında ünlü bir yazar ve oyuncunun Instagram sayfasında görmüştüm. Onun üzerine denemek için alıp ama çok memnun kaldığım bir ürün.Sac yapım ince telli. Bu ürünü kullandigimda saçlarım hem yumuşacık oluyor hem de kolayca taraniyor. Ayrica düzleştirmeme de gerek kalmıyor.

Okuduğunuz için teşekkürler

#steemwomenclub #steemit-turkiye #svm038 #tr #contest

Sort:  
 3 years ago 

Merhaba yarışmaya katıldığınız için teşekkürler. Kas kirpik bakım yağı mükemmel 👍👍

 3 years ago 

Evet Sevim Hanım ben de çok memnun kaldim

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65634.72
ETH 3493.40
USDT 1.00
SBD 2.51