Yapay ve doğal çevre projemiz

in SteemWomen Club2 years ago

Merhaba sevgili steemit ailesi iyi akşamlar şuan ramazan ayındayız o yüzden günümüz tempolu gecemizse halsiz geçiyor sizlerde öyle oluyor musunuz acaba bende öyle oluyor bir kaç saat sonra kendime gelebiliyorum ancak ama her zaman ramazan aylarını çok severim açlık o kadar etkilemez beni ama susuzluk biraz zorluyor ben şu az içince yada hiç icmeyince baş ağrısı yaşayan bir insanım benim ramazan ayım böyle geçiyor sizinki nasıl geciyor acaba sağlık olsun da her şey kolay geçiyor Allah'ım sağlık versin her keze ve bize sizlere bugün oğlumun fen dersi için yaptığı projesinden bahsedilen oğlum hep kızınla yaptığın şeyleri paylasiyorsun benimkini paylasiyorsun diye bir stemde bulununca onunda bu projesini paylaşmak istedim çok emek vererek yaptığımız projemiz

IMG20220409135250.jpg
Aslında buradan paylaşmak aklımda yoktu oğlum isteyince aklıma geldi yoksa yapılma aşamalarında paylasırdım paska etkinliklerde artık umarım beğenirsiniz benden bu kadar bugünlük farkli paylaşımlarla görüşmek dileğiyle sağlıkla kalın hoşça kalın

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59209.84
ETH 2659.93
USDT 1.00
SBD 2.43