Cilt bakımı

in SteemWomen Club3 years ago

Merhaba steemit women ailesi bugün sizlere bütçenizi uyucak kendisi çok Uygun ama etkisi büyük bir bakım kremini sizlere taniticam işte krem

IMG20211209113752.jpg
Bu krem sadece eczanelerde satılır cildi yenileme özelliği sayesinde sivilce izleri,cilt lekeleri sorunları yok ederken özellikle yaraların üzerindeki etkisi büyük ama açık yaralarda değil bunu unutmayalım lütfen kapalı yaralar için geçerli ve ciltte oluşan tahrişi giderici özelliği var lazer epilasyon ve cilt bakımı sonrası oluşan tahrişlerin tesavisinde oldukça başarılı bir üründür.Bunu haftada iki gün süre bilirsiniz öncelikle cildiniz temizleyin sonra ince bir tabaka sürülür sterseniz iki saat bekletin isterseniz gece yatarken sürebilirsiniz sabaha kadar cildi onarır sadece bu kremi sürdüğünüz de güneşe cikmamalisiniz leke yapa bilir kuru ciltler için çok iyi bir nemlendiricidir cilte düzenli kullanımda lekelerde gerçekten çok etkili oluyor zamanla lekelerin azaldığını goruceksiniz pahalı bir üründe degil ama kaliteli gerçekten cilte parlaklık da veriyor parlak canlı pürüzsüz bir cilte sahip oluyorsunuz ben kullanıyorum ve tavsiye ediyorum deneyin derim umarım işinize yarar bir Bilgi olmuştur arkadaşlar sıkılmadan okumussunuzdur farklı sağlıklı gunlerde görüşmek dileğiyle hoşça kalın

Sort:  
 3 years ago 

Kosova da yasiyorum. bakalim eczanelerde varsa alip deneyecegim.tesekkur ederim bu nadide bilgiler icin. 👍🎀

 3 years ago 

Bizim burda sağdece eczanede var umarım bulabilirsiniz ve benim gibi memnun olursunuz

 3 years ago 

umarım 😊

 3 years ago 

Ben de kullandım gerçekten etkili bir krem güzel bir tavsiye olmuş :)

 3 years ago 

Ilk fırsatta alıp deneyeceğim. Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Kuru, lekeli özelliklede kışın çok tahriş olan bir cildim var. Umarım tavsiyeniz işime yarar. Bol bol dua ederim size ☺

 3 years ago 

Düzenli sürmeye dikkat edin ve cilti temizleyip sürün inşallah fayda görürsünüz

 3 years ago 

Inşaallah teşekkür ederim 😊

 3 years ago 

Madecassol kremi dusme ve carpma aininda sismemesi ve morarmasin diye de kullanilirsiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59007.49
ETH 2658.92
USDT 1.00
SBD 2.44