Yoğun bir gün

in SteemWomen Club3 years ago

Merhaba steemitwomenclub ailem nasıl sınız bizler iyiyiz çok şükür koşturma ev iş çocuklar derken zamanın nasıl gectini anlayamıyor insan bir bakıyorum akşam olmuş bana da günün yorgunluğu dün çok yogundum yemekli misafirim vardı hazırlık içinde geçti günüm misafirlerime ağlayan bir pasta yaptım önce

IMG20211226183225.jpg
Tadıda görüntüsü gibi harikaydı her kez çok beğendi ve geriye hic kalmadı o kadar beğenildi akşam yemeği olarakta taze yeşil fasulye ve yanına pilav tabiki olmazsa olmazı ben fasulyeyi mevsiminde difrize atıyorum çok lezzetli oluyor o yüzden hemde ani misafirler için pratik oluyor

IMG20211110181030.jpg
Çok yorucu ama güzel bir gündü yemekler yendi çaylar içildi sohbetler yapıldı herkez mutlu bir sekilde ayrıldı benim dünüm böyle geçti umarım sıkılmadan okursunuz bu arada kekin tarifi en kısa zamanda gelicek ama yapılış fotoğrafını çekemedim telastan sadece bitmiş hali var en kısa zamanda yeniden görüşmek üzere sağlıkla kalın

Sort:  

Maşallah ellerinize sağlık afiyet olsun yemekler ayrıca çok lezzetli görünüyor 😋😋

Ellerinize sağlık, cok lezzetli gözüküyor. 😋

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59209.84
ETH 2659.93
USDT 1.00
SBD 2.43