Bir günüm

in SteemWomen Club3 years ago

Merhaba arkadaşlar sizlere biraz bir gününden bahsedicem bildiğiniz gibi hafta sonunnun ardından iyi bir temizlik gerekiyor nedense bende de bu yüzden pazartesi günüm temizliklik günüdür detaylı bir temizlik yaptım her yer temizlendi mis gibi oldu tabi ve çok acıkmıstım kendime mantarlı acı biberli bir omlet yaptım yaninada yogurt tabi bir kase

image.jpg
Yanında taze soğan ve çay olmazsa olmazim tabi özelliklede kışın daha sonra TV izledim biraz ve kızımın çıkış saati geldi onu okuldan almaya gittim her gün yeni güzel bir etkinlikle geliyor çok mutlu oluyor bu durumdan dünde üzerinde uyku duası olan bir abajur yapmışlar baş ucuna koymak için gerçekten çok güzel olmuştu bende çok beğendim

IMG20211210120640.jpg
Kızımın el becerisi çok iyi bunu okuldada geliştirerek gösteriyor igretmenide çok beğeniyor onu hamdolsun kızımı alıp geldim önce kızım birşeyler atıştırdı bende kendime bir kahve yaptım bütün yorgunluğum gitti çok iyi geldi bana yorgunluk kahvesi

IMG20211111130223.jpg
Benim bir günüm böyle geçti umarım okurken sikilmamissinizdir sağlıklı günler de tekrar görüşmek dileğiyle hoşça kalın

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59007.49
ETH 2658.92
USDT 1.00
SBD 2.44