The Diary Game -Better Life Season 3 - 16 Mart

in SteemWomen Club2 years ago

Merhaba 🌼

Sanırım bir çoğumuzun sorunu bir türlü ısınmayan havalar, bir türlü gelmeyen bahar ve her gün gelen zamlar 🙄 Zamlara gelecek olursak hiç gelmeyelim 😏 Direk havalara geçelim. Bu havalarda insan evden dışarı çıkmayı istemiyor. Dışarısı buz gibi 😏 İşim olmadıkça dışarıya pek çıkmıyorum. Zaten bu aralar çok üşüyorum. Gerçi ben genel olarakta üşüyorum 🙈 @ozenozge gibi 🤣 O yüzden beni o ve bizim gibiler anlar 🤣 Geçenlerde hava güzeldi öğlende sahile gittim kulaklığı taktım, müziği açtım ve 1 saat yürüyüş yaptım.

IMG-20220316-WA0039.jpg

Daha sonra eve geldim ve kahvaltı hazırlayıp kahvaltımı yaptım. Aradan 1 saat geçmedi benim yürüyüş yaptığım havadan eser kalmadı. Yağmur başladı ve üstüne bir de kar yağdı. İyiki sahile inip o havayı değerlendirmişim dedim. Zaten o günden sonra da hava bir türlü düzelmedi. Havalar ısınmaya başlasa tekrar yürüyüşe başlayacağım. Neredeyse 1 ay olacak diyetteyim. Evde hafta da 3 gün bazen 4 gün spor yapıyorum. Spor yapmaya alışkın olmadığım için maalesef her yerim ağrıyor 😏 Açıkçası diyetten de sıkıldım çünkü ben yemek yemeyi çok seviyorum 🙈🤣 Yemek yemek insanı mutlu ediyor, yani beni ediyor ki eminim bir çok kişiyi de mutlu ediyordur 🤣 Yediklerime dikkat ettiğim için maalesef çikolata vs. tarzı şeyler yemiyorum bu yüzden daha sağlıklı tatlı atıştırmalıklar hazırlıyorum. Tadı güzel oluyor, tatlı istediği gidiyor fakat bir çikolatanın yerini tabi ki alamaz 🙈🤣 Bugün ara öğün olarak yemeğe tatlı atıştırmalık yaptım sizinle onun tarifini paylaşacağım ve detox suyu da hazırladım. Suyun içine koyduklarım güzel bir aroma katıyor. Su içemeyenler, su içmeyi sevmeyenler için de güzel bir tat oluyor ve suyu rahatlıkla içebileceklerini düşünüyorum. Gerçi ben su içmeyi çok seviyorum. Günde en az 1.5 - 2 lt su tüketiyorum. Neyse fazla uzatmadan tarife geçeyim 👇

Önce detox suyumun içindekilerden bahsedeyim. Yarım limon dilimleri, 5-6 dal maydanoz, 10 yaprak kadar taze nane. İsterseniz 1 tane de çubuk tarçın koyabilirsiniz. Ben 1.5 lt suya yaptım siz isterseniz 1 veya 2 lt suya da yapabilirsiniz.

IMG-20220316-WA0037.jpg

Şimdi gelelim Elma Toplarının tarifine. Öncelikle malzemelerden bahsedeyim sonra yapılışına geçeceğim.
~ Malzemeler ~
• Küçük boy 4 tane, orta boy 3 tane kırmızı elma
• 1 çay kaşığı toz tarçın
• 1 tatlı kaşığı bal ( istemezseniz koymayabilirsiniz)
• 10 tane badem ( küçük parçalara böldüm ) ( Fındık veya cevizde kullanabilirsiniz )
• 10 yemek kaşığı yulaf unu ( yulafı rondodan çekip kullanabilirsiniz )

~ Yapılışı ~
Elmayı soyup rendeleyelim ve ocağa alalım. Elmalar yumuşayıp suyunu çekene kadar pişirelim, üzerine tarçın ve balı ekleyip iki üç tur karıştırıp ocaktan alalım ve başka bir kaba dökelim. Elmaların üzerine yulaf unu ve bademi de ekleyip güzelce karıştıralım ( Yulaf unu az gelirse biraz daha ekleyebilirsiniz ). Karıştırma işlemi bittikten sonra küçük parçalar alalım, yuvarlak şekil verip kakao ile kaplayalım. İşte elma toplarımız hazır. Yanına bir yeşil çay veya bir kahve ile mükemmel olur 🤤 Afiyet olsun 🥰

IMG-20220316-WA0038.jpg

Bugünlük benden bu kadar 🤗
Okuduğunuz için teşekkür ederim 🥰
Sağlıkla kalın ❤️

Sort:  

.

El frío esta fuerte en turkia ahora mismo, saludos desde venezuela.
Türkiye'de soğuk şu anda şiddetli, Venezuela'dan selamlar.
Paylaşım için teşekkürler, fotoğraflarda çok soğuk görünmüyor.

Teşekkür ederim. Evet havalar gerçekten çok soğuk.

 2 years ago 

Üşümek bizim işimiz neyseki kış bitti bitecek😅 Elma toplarını çok merak ettim yarın olsun da yapsam ellerine sağlık🧡

Gerçekten bizim işimiz olmuş 🤣 Dene mutlaka çok güzel oldu. Bu akşam canım hiç tatlı çekmedi düşün tatlı istediğimi nasıl geçirdi 👍🤣

 2 years ago 

2 gundur hava ogle saatlerinde ozellikle cok guzeldi hatta balkonda cay, kahve hayallerime baslamistim ki bugun basık soguk bir havayla uyandim. ama az kaldi insallah guzel bir bahar gelecek. elma toplari cok lezzetli gorunuyor. Diyetinizde kolayliklar dilerim. nasip belki baharla birlikte ben de yuruyus yapmak istiyorum. Bu arada yuruyus mekaniniz cook guzel 😍😍 Burada sahili bulmak icin ulke degistirmek gerekiyor.

İnşallah bekliyorum baharı 🥰 Yürüyüş mekanı olarak şanslıyım 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64258.81
ETH 2772.25
USDT 1.00
SBD 2.65