The Diary Game Better Life 3.Season 27.11.2021:Orman Yürüyüşü

in SteemWomen Club3 years ago

Herkese merhaba,
İzmir’de bugün hava kapalı fakat yağmur havası gibi sıcak bir hava var. Bulutlu havalarda evde yatıp dinlenmek daha ağır basıyor. Saat kaç oldu ben hala işlere başlayamadım. Bugün tatil günüm olduğu için sanırım biraz dinlenmeye ihtiyacım varmış. Koşturmaca olmadan güne başlamak bana iyi geldi. Güzel sade bir türk kahvesi yaptım kendime, yanına da minik bir çikolata ile güne başlamaya niyet ettim.

25F8F84F-B70F-4D60-919A-E01F54BA6BEC.jpeg

Kahveye aşırı bağlı bir insan değilim ama günde 1 türk kahvem mutlaka vardır. Karakter olarak hiçbir şeye karşı bağımlı hisseden bir özelliğim yok çok şükür. Hayatımda koşullu cümleler kurmayı sevmiyorum. Örneğin pek çok kişi kahve içmeden uyanamadığını söyler. Böyle koşullayıcı cümleler kurup inanmayı sevmiyorum. Kahve keyfime Bubble da eşlik etti tabii ki.

1B6D09A4-856B-4AE3-A8BD-D1239F4CD55E.jpeg

Çok kısa bir an da olsa güneş salonumuza girince hemen perdeyi açtık. Bubble da güneşlenmeyi seviyor, yatağına geçip bir süre orada güneşlendi. Önünde kendisinden büyük bir kemik olduğunu görüyorsunuz onunla vakit geçirmeyi çok seviyor.

D908B7A7-531C-4202-814C-AC4C0B522E62.jpeg

Şimdi güzel bir yürüyüşe çıktık. Hafta sonu özellikle doğada vakit geçirmeyi çok seviyorum. Ruhuma iyi geliyor, dinlendiriyor. Burası Sasalı Piknik Alanı, Balçova Terapi Ormanı gibi ağaçlarla kaplı doğal bir yer. Terapi ormanı diyince bile insana orada bulunmak iyi geliyor, güzel bir isim düşünmüşler. Ne yazık ki artık yaşadığımız yerlerde orman yürüyüşü yapmak çok zor, ağaç bile göremiyoruz çoğu zaman. Keşke böyle olmasa…

0B350DB8-074E-4EC0-B18D-E9A10F5073E6.jpeg

Çok bulutlu gözüküyor fakat yağmur yok gibi. Umarım doğrudur çünkü orman içinde ıslanıp çamura bulanmak istemem. Bizim için çok sorun olmasa bile Bubble’ı temizlemek zor olacaktır. Herkese keyifli bir hafta sonu diliyorum.

Sort:  

cute doggo 😍

Bubble çok tatlı seviyorum onu ❤ Yürüyüş yaptığınız yer de çok güzelmiş 😊

 3 years ago 

Teşekkür ederiz 😍😍😍

Bubble çok tatlı. Tam sonbahar manzarası.

 3 years ago 

Teşekkürler 😊

 3 years ago 

Bubble ile keyifli yürüyüşler 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 65292.16
ETH 2651.21
USDT 1.00
SBD 2.85